מועדון הצרכנות הוט מזנק ב 12% ב-2019 ל13 מיליארד ₪ מחזור בכרטיסי האשראי שלו

הוט סוגרים את 2019 עם גידול דו ספרתי

 

 
צביקה וילנאי מנכל מועדון הצרכנות הוטצביקה וילנאי מנכל מועדון הצרכנות הוט
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/01/2020

  •   נכון לינואר 2020 מועדון הצרכנות מונה כ־270 אלף מהנדסים, הנדסאים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, בכ-165 אלף בתי אב, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק
  •   היקף מחזור כרטיסי האשראי של חברי המועדון זינק בשנת 2019 מ-11.6 מיליארד ₪  ל-13 מיליארד ₪  
  •   המחזור החודשי של עמיתי המועדון בכרטיס האשראי  גבוה ב-25% מהשימוש הממוצע בכרטיס אשראי 
מנכ"ל המועדון צביקה וילנאי: "מדובר בהוכחה ניצחת לביקוש ולחשיבות של התאגדות צרכנית. נמשיך לגדול גם בשנים הבאות ונמקסם את ההנחות לעמיתי המועדון"  
מועדון הצרכנות הוט, שהוקם בשנת 1996 על ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, מציג גידול מרשים לשנת 2019. הבוקר (19.1.20) הודיעה הנהלת המועדון כי הם מסכמים את השנה החולפת  עם גידול של 12%, במחזור כרטיסי האשראי של המועדון מ-11.6 מיליארד שקל בשנת 2018 לכדי היקף של 13 מיליארד ₪ ב-2019. זאת ללא פעילויות המועדון בתחומי הרכב, הנדל"ן והפיננסים שלא מבוצעות בכרטיסי האשראי. 
הגידול הינו תוצאה של הרחבת פעילות המועדון בשנה החולפת, וכן הגדלת היקף ההטבות והעמקתן בתחומי הסחר והתיירות. כיום, מועדון הוט מציע לעמיתיו הנחות והטבות מ-13,000 ספקים וחברות – מספר שאין שני לו בתחום המועדונים. מנתוני מחלקת המחקר של מועדון הוט עולה כי עמית המועדון מבצע מחזור חודשי של למעלה מ-4,000 ש"ח בכרטיס האשראי של המועדון – סכום הגבוה ב-25% מהממוצע (שעומד על 3,200 ש"ח) לכרטיס אשראי רגיל בישראל. 
מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט, צביקה וילנאי: "הגידול המשמעותי שהציג המועדון בשנת 2019 הינו כתוצאה מהתרחבות המועדון בתחומי הפעילות הקיימים. השנה גם הנחנו במועדון תשתיות שיווק, טכנולוגיה וסחר רבות, שיאפשרו לנו להמשיך ולהגדיל את פעילות המועדון גם בשנים הבאות. כל זאת כדי להגדיל את הערך שאנו יוצרים לעמיתי המועדון".  
 
x