מניית קמהדע >> החברה מדווחת על הנפקה פרטית של 25 מיליון דולר לקרן פימי

החברה מודיעה על חתימה על הסכם רכישת ניירות ערך עם קרן FIMI, משקיע אסטרטגי קיים, לתמיכה בתוכניות הצמיחה של קמהדע ויישום הזדמנויות עסקיות אסטרטגיות.

לקרנות המשקיעות בקמהדע לחץ כאן

 

 
עמיר לונדון - צילום נטי לויעמיר לונדון - צילום נטי לוי
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/01/2020

לקרנות המשקיעות בקמהדע לחץ כאן

קמהדע NASDAQ and TASE: KMDA)), חברת תרופות המתמחה במוצרים מבוססי פלסמה, מדווחת היום כי חתמה על הסכם של רכישת ניירות ערך עם FIMI Opportunity Funds (FIMI), קרן ההשקעות הפרטית המובילה בישראל, לרכישת 25 מיליון דולר של מניותיה הרגילות בהנפקה פרטית. החברה לא תשלם דמי סוכן בקשר לעסקה.

בהתאם לתנאי ההסכם, קמהדע  תנפק סך של 4,166,667 מניות רגילות ל-FIMI במחיר של 6.00 דולר למניה (המהווה הנחה של כשמונה אחוז יחסית למחיר הסגירה של מניות החברה בנאסד"ק ב- 17 בינואר 2020 והנחה של כ- 5.5% יחסית למחיר הממוצע בשלושת חודשי המסחר האחרונים ב נאסד"ק) . עם סגירת העסקה FIMI תחזיק בכ- 21% ממניות קמהדע.
 
"אנו מודים על התמיכה והאמון שמפגינה FIMI בחברה באמצעות עסקה זו" ציין עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע. "אנו מאמינים כי FIMI, קרן השקעות בעלת מוניטין, יכולות מוכחות ומשאבים כספיים משמעותיים, תתרום להמשך יישום אסטרטגיית הפיתוח העסקי שלנו, המתמקדת בזיהוי הזדמנויות למוצרים חדשים למפעל הייצור שלנו ואיתור  מוצרים משלימים לרישוי ורכישה. אנו מחויבים ליצור ערך משמעותי ארוך טווח לבעלי המניות שלנו ובטוחים שמימון אסטרטגי זה מהווה מהלך משמעותי לקראת השגת מטרה זו".
 
x