מידרוג מציבה תחת בחינה את ארקו וחברה בת שלה

מידרוג מציבה תחת בחינה עם השלכות לא וודאיות את דירוג אגרות החוב (סדרה ג') שהנפיקה ארקו החזקות בע"מ ("ארקו" או "החברה") וזאת בהמשך לבחינת דירוג עם השלכות שליליות של דירוג המנפיק של GPM

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/01/2020

 

ארקו החזקות בע"מ

דירוג סדרה

A3.il

בחינת דירוג עם השלכות לא וודאיות

 

מידרוג מציבה תחת בחינה (CREDIT REVIEW) עם השלכות לא וודאיות את דירוג אגרות החוב (סדרה ג') שהנפיקה ארקו החזקות בע"מ ("ארקו" או "החברה") וזאת בהמשך לבחינת דירוג עם השלכות שליליות של דירוג המנפיק שלGPM Investments, LLC  (,A3.il CR Neg""GPM) החברה הבת של ארקו.

בחינת הדירוג לאגרות החוב (סדרה ג') שהנפיקה ארקו הינה בעקבות הדיווח של ארקו על התקשרותה של החברה הבת GPM בהסכם עם Empire Petroleum Partners, LLC ("אמפייר") בדבר רכישת פעילותה של אמפייר בתמורה לסך של כ-400 מ' דולר. מידרוג מעריכה כי עסקת אמפייר תוביל לעלייה בסיכון האשראי של GPM, לאור הערכתנו לעלייה בהיקף החוב והמינוף של GPM ולהאטה ביחסי הכיסוי בטווח הקצר-בינוני, זאת למול הגידול בהיקף הפעילות של GPM בעקבות העסקה והשגת יתרונות לגודל בפעילות המאוחדת. כמו כן בהתאם לדיווח החברה מיום 12.01.2020, צפויה GPM לקבל מימון מסינדיקציה הכוללת גוף השקעות אמריקאי וכן את ארקו, בסך כולל של עד 347 מ' דולר ("אשראי הסינדיקציה"). חלקה של ארקו באשראי הסינדיקציה הינו עד 47 מ' דולר ("הלוואת הבעלים החדשה"), ובהתאם למידע שהתקבל מהחברה, מעמד הנשייה של הלוואת הבעלים החדשה בסינדיקציה יהיה זהה למעמד גוף ההשקעות האמריקאי. GPM צפויה לייעד את אשראי הסינדיקציה למימון מחדש של החוב הפיננסי הקיים ב-GPM, לרבות הלוואות הבעלים הקיימות מארקו וכן למימון חלק מעסקת אמפייר והוא צפוי להיות מאופיין במח"מ ארוך יותר מהמימון הקיים.

בעקבות אותה הודעה, מידרוג גם בוחנת את דירוג GPM

מידרוג מציבה תחת בחינה (CREDIT REVIEW) עם השלכות שליליות את דירוג המנפיק של GPM Investments, LLC (""GPM). הצבת דירוג המנפיק בבחינה הינה בעקבות הודעת ארקו החזקות בע"מ ("ארקו", A3.il בבחינה עם השלכות לא וודאיות) על התקשרות GPM בהסכם עם Empire Petroleum Partners, LLC ("אמפייר") בדבר רכישת פעילותה בתמורה לסך של כ-400 מיליון דולר. מידרוג מעריכה כי עסקת אמפייר תוביל לעלייה בסיכון האשראי של GPM, לאור הערכתנו לעלייה בהיקף החוב והמינוף ולהאטה ביחסי הכיסוי בטווח הקצר-בינוני. דירוג GPM ייבחן לאחר השלמת העסקה וכתלות, בין היתר, במבנה העסקה ומימונה, שאלת הזרמת הון למימון העסקה, בתוכנית העסקית של GPM לגבי הנרכשת וכן בהערכת מידרוג לגבי משך הזמן הצפוי להקטנת החוב ב-GPM.

 

 

דירוג מנפיק

A3.il

בחינת דירוג עם השלכות שליליות

דירוג מנפיק

A3.il

בחינת דירוג עם השלכות שליליות

 

x