בית ההשקעות הראל פיננסים ערך אירוע חגיגי ללקוחותיו העסקיים הראל TALKS 2020

משתתפי האירוע נהנו מהרצאת אורח של השחקן ויוצר הסדרה "פאודה" ליאור רז

 

 
ליאור רז בכנסליאור רז בכנס
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/01/2020

 
לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן
 
בית ההשקעות הראל פיננסים ערך אירוע חגיגי ללקוחותיו העסקיים, 'הראלTALKS  2020',  ביום רביעי 22.1.20, 'ברידינג 3' בתל-אביב. בכנס העסקי, אשר נערך זאת השנה ה- 12, השתתפו למעלה מ-300 לקוחות עסקיים של הראל פיננסים , סמנכ"לי כספיים ומנכ"לים בחברות ותאגידים, מתוך מטרה להציג ולקדם את המצוינות החדשנות והתחזיות לשנת 2020, תוך הצגת שיתוף הפעולה הפורה בין הראל פיננסים ללקוחותיה העסקיים.
 
במהלך האירוע הציגו בכירי הראל תחזיות  לשנת 2020 : טל קדם מנכ"ל הראל פיננסים, הציג על מהפכת המצוינות בהשקעות והצטרפותה של הראל פיננסים למגמת ההשקעות המובילה בעולם בתחום ה ESG; עפר קליין ראש אגף כלכלה ומחקר בהראל, הציג את תחזיות מאקרו 2020;  כפיר חסין מנהל השקעות ראשי הראל פיננסים הציג את אטרקטיביות האגח בישראל; חגית ציטיאט לוין מנכ"לית בסס"ח, הציגה על ביטוח אשראי לעסקים; רו"ח גבי מושייב מנכ"ל השקעות אלטרנטיביות בהראל פיננסים הציג על השקעות אלטרנטיביות בעולם ועל קרן החוב לנדלן החדשה – המג"ן; ירון דייגי מנכ"ל הראל קרנות נאמנות הציג על מניות ישראל והפוטנציאל שלהן קדימה    
 
בנוסף משתתפי האירוע, נהנו מהרצאת אורח מרתקת של ליאור רז השחקן ויוצר הסדרה "פאודה" שנמכרה לנטפליקס- "מכאוס להגשמה". רז,  כנגד כל הסיכויים הצליח להתגבר על המכשולים המקצועיים והנפשיים והפך חלום למציאות.
 
השתתפו באירוע: יאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים; מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים; שמעון אלקבץ,  יו"ר הראל פיננסים ועוד.
 
יאיר המבורגר יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים פתח את הכנס: "אני גאה להיות פה בכנס וגאה להיות חלק מהחברה הנהדרת הזו. את התוצאות אנו רואים מבחינת הביצועים, הגיוסים והמוניטין .היעד שלי היה שהראל פיננסים ייהנו ממוניטין כמו של חברת הביטוח הראל ואני גאה שהגענו לזה. ההנהלה של החברה זו היא הגאווה הכי גדולה שיש לנו - אנשים שכיף לעבוד איתם וכיף להגיע בבוקר". המבורגר הוסיף עוד כי "אנו בהראל גאים מאוד בפועלנו מבחינת האחריות החברתית והפעילות הפילנטרופית, ורואים זאת כנדבך בפעילות העסקית. בהתייחס לפעילות העסקית הדגיש המבורגר את החדשנות שהיא ערך חשוב מאוד למדינה ולהראל. כדוגמה לכך התייחס להסכם שחתמה הראל לאחרונה עם "טוקיו מארין", חברת הביטוח הגדולה ביפן, שבחרה בהראל כשותפה מרכזית בתחום החדשנות עם צוותי עבודה שמגיעים לארץ לחפש השקעות משותפות".
 
טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים הודה למשתתפי הכנס "זאת השנה ה-12 שהראל פיננסים זרוע ההשקעות של קבוצת הראל פיננסים עורכת אירוע ללקוחותיה העסקיים הגדולים ומהמובילים במשק הישראלי. הלקוחות הם עמוד התווך של הכלכלה הישראלית והם תורמים רבות לענף הביטוח וההשקעות. ניתן לראות כי בשנה האחרונה חל גידול של 40% בנכסים ,הובלנו בגיוסים מבין כל החברות וזכינו לתגובות חיוביות מצד לקוחותינו. אלו, הופכים את הראל פיננסים לבית ההשקעות המוביל בישראל.  אני סבור ובטוח שהראל פיננסים והלקוחות צועדים יחד לעבר הישגים מרשימים, מתוך שאיפה לחדשנות ומצוינות בהשקעות". עוד הודה  טל קדם למנהלי ולעובדי הראל פיננסים ושיבח אותם על תרומתם הרבה ולהצלחת של בית ההשקעות.  

 

 

x