מישורים השלימה בהצלחה גיוס הון בהיקף של 50 מיליון ש"ח

לקרנות המשקיעות במישורים לחץ כאן 
 
 

 

 
דניאל לבנטל מנכל מישוריםדניאל לבנטל מנכל מישורים
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/01/2020

לקרנות המשקיעות במישורים לחץ כאן 
 
חברת מישורים השלימה בהצלחה גיוס הון במכרז ציבורי במסגרתו הונפקו כ-4.5 מיליון מניות למגוון משקיעים פרטיים וגופים מוסדיים בשוק ההון. ההנפקה נסגרה במחיר של 11.03 ש"ח למניה, הגבוה בכ-8% ממחיר המינימום, ובהיקף כולל של כ-50 מיליון ש"ח. תמורת ההנפקה מיועדת לשמש כבסיס הוני להגדלת פורטפוליו הנכסים של החברה וניצול הזדמנויות עסקיות לצד הורדת המינוף של החברה והגדלת היקף המניות שבידי הציבור.
 
מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל, מסר: "אני שמח על תוצאות ההנפקה ומודה למשקיעים על הבעת האמון. מדובר בהנפקת הון ראשונה שמבצעת החברה מאז הונפקה לציבור בשנת 2007. מהלך זה מגיע לאחר שבשנים האחרונות מישורים מיקדה את הפעילות העסקית ברכישת נכסים מניבים והשבחתם ולאחר שהחברה הציגה תוצאות חיוביות למהלכים, באופן עקבי מידי רבעון. כתוצאה מהמהלכים האסטרטגיים שננקטו להשבחת נכסי החברה, אנו עדים לשיפור מתמשך בפרמטרים התפעוליים וב-FFO וה-NOI ובפרט.
 
מישורים ממשיכה להיות ממוקדת בפעילות העסקית עם אמונה מלאה ביכולות החברה לשמר את המגמה החיובית ולהמשיך ליישם בהצלחה את התוכניות העסקיות של החברה. ההון הנוסף שגייסה החברה יסייע לה להמשיך ולצמוח בתחום הפעילות שלה, תוך הורדת שיעור המינוף של החברה".
x