מניית איתמר מדיקל >> מדווחת על הרחבה ותמחור של הנפקת תעודות פיקדון אמריקאיות

המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים בטכנולוגיה ייחודית לאבחון הפרעות נשימה בשינה ומתמקדת בשוק הקרדיולוגיה, מדווחת היום על הרחבת ההצעה לציבור ותמחור של 2,545,450 תעודות פיקדון אמריקאיות (ADS).
לקרנות המשקיעות באיתמר לחץ כאן 
 
 

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/02/2020

לקרנות המשקיעות באיתמר לחץ כאן 
 
איתמר מדיקל (NASDAQ & TASE: ITMR), המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים בטכנולוגיה ייחודית לאבחון הפרעות נשימה בשינה ומתמקדת בשוק הקרדיולוגיה, מדווחת היום על הרחבת ההצעה לציבור ותמחור של 2,545,450 תעודות פיקדון אמריקאיות (ADS), במחיר של 13.75 דולר לכל תעודה, בתמורה כוללת של כ-35 מיליון דולר, לפני עמלות חיתום והוצאות הנפקה נוספות. כל ADS מייצג 30 מניות רגילות של איתמר מדיקל. כל ה-ADSs הוצעו על ידי איתמר מדיקל. החברה העניקה לחתמים אופציה בת 30 יום לרכישת עד 381,817 ADSs נוספים, באותם תנאים. ההנפקה צפויה להיסגר ב-4 בפברואר 2020.
 
החברה מתעתדת להשתמש בתמורת ההנפקה על מנת לשכור כח אדם נוסף לשיווק ומכירות ולהרחיב את תכניות השיווק, מימון פיתוח מוצרים, פעילויות מחקר ופיתוח, השקעות בטכנולוגיית מידע ותשתיות ייצור ומטרות נוספות.
 
Piper Sandler משמש כחתם יחיד בהנפקה. Ladenburg Thalmann ו-A.G.P משמשים כמנהלים נוספים בהנפקה. סייבל השקעות, כמפיצה, מובילה את הגיוס של החברה בישראל ובקרב המוסדיים הישראליים.
 
ההצעה תיעשה אך ורק בדרך של תשקיף. דיווח רישום בטופס F-1 בקשר לניירות הערך המוצעים הוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית.
 
אין בהודעה זו משום הצעה למכירת מניות, או שידול לרכישת מניות אלו, ולא תתבצע כל מכירה של המניות הללו בכל מדינה או טריטוריה אחרת אשר בה אותה ההצעה, שידול או מכירה, תהא בלתי חוקית טרם רישומם או כשירותם בהתאם לדיני ניירות הערך החלים באותה המדינה או הטריטוריה. 
 
מידע צופה פני עתיד
 
הודעה זו כוללת מידע צופה פני עתיד, כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 וחוקי ניירות ערך אחרים החלים על ניירות ערך בישראל ובארה"ב. מידע צופה פני עתיד הוא מידע בלתי וודאי כלפי העתיד המבוסס על אינפורמציה או הערכות הקיימות בחברה וכולל כוונות או הערכות של החברה נכון למועד פרסום דוח זה, או שאינו תלוי רק בחברה. ההנחות תלויות בגורמים חיצוניים ומקרו כלכליים שאין לחברה כל יכולת השפעה עליהם או שיכולת ההשפעה עליהם מוגבלת. בין היתר, השימוש בביטויים כגון "אומדנים", "תוכניות", וביטויים דומים או פעלים עתידיים או מותנים מהווה בדרך כלל מידע צופה פני עתיד ולא עובדות היסטוריות. למשל, כאשר הודעה זו דנה בסגירת ההצעה לציבור של תעודות פיקדון, זהו מידע צופה פני עתיד. יתכן שמידע זה, כולו או חלקו, לא יתממש או יתממש באופן שונה מהותית. 
 
 
 

 

x