שני בלו הרפניסט נכנסה לתפקיד מנכ"לית הלמן-אלדובי גמל ופנסיה

בלו הרפניסט מחליפה בתפקיד את איתי ברדה שמונה לתפקיד משנה למנכ"ל בית ההשקעות.

 

 
שני בלו הרפניסט צלם: עופר חגיובשני בלו הרפניסט צלם: עופר חגיוב
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/02/2020

שני בלו הרפניסט נכנסה לתפקיד מנכ"לית הלמן-אלדובי גמל ופנסיה. בלו הרפניסט מחליפה בתפקיד את איתי ברדה שמונה לתפקיד משנה למנכ"ל בית ההשקעות.
 
לשני בלו הרפניסט נסיון של למעלה מ- 16 שנה בשוק ההון במהלכן מילאה שורה של תפקידים בכירים בבית ההשקעות,  החל משנת 2003.  בכלל זה  כיהנה כחברת הנהלה וסמנכ"לית התפעול של הלמן-אלדובי משנת 2006.
 
לשני בלו הרפניסט תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ובנקאות מהאוניברסיטה העברית. 
 
בית ההשקעות הלמן-אלדובי מנהל נכנסים בהיקף של 67 מיליארד ₪ כאשר חברת הגמל של הלמן-אלדובי רשמה בשנים האחרונות צמיחה משמעותית בהיקף הנכסים המנוהלים בעקבות שורה של מהלכים אסטרטגיים שביצעה וכיום היא מנהלת כ-26 מיליארד ₪. החברה זכתה בשני המכרזים של רפורמת קרנות הפנסיה של האוצר ולצמיחה משמעותית בתחום הפנסיה, פיתחה וחיזקה את ערוצי ההפצה, העלתה את המודעות והמיצוב לחברה, החליפה את  מערכות ה-IT וביצעה שורה  של מיזוגים ורכישות, כאשר האחרון שבהם היה מיזוג פעילות הגמל של אי.בי.אי. וזכיה במכרז לניהול כספי הפנסיה של חברת נמלי ישראל. בתוך פחות משלוש שנים קרן הפנסיה של הלמן-אלדובי הכפילה את עצמה פי 25 (!!) מהיקף של כ-6,000 עמיתים בסוף 2016 למעלה מ-140,000 עמיתים כיום.  יתרה מכך, בית ההשקעות, לו הייתה את קרן הפנסיה הקטנה ביותר, הוא הגוף שמוביל, משמעותית בהיקף גיוס עמיתים חדשים.  בשלושת הרבעונים הראשונים של 2019 קרן הפנסיה של הלמן-אלדובי מובילה בהיקף גיוס עמיתים חדשים עם 51,467 עמיתים פעילים חדשים, לאחריה קרן הפנסיה של מיטב דש עם 40,073 עמיתים פעילים חדשים, קרן הפנסיה של אלטשולר שחם עם 33,570 עמיתים פעילים חדשים וקרן הפנסיה של פסגות עם 11,502 עמיתים פעילים חדשים. קרנות הפנסיה של חברות הביטוח משתרכות מאחור. גם בהיקף העברות מגופים אחרים, בית ההשקעות סיים את 2019 בצמרת עם העברות של כ-600 מליון ש"ח. 
 
רמי דרור, מנכ"ל בית ההשקעות הלמן-אלדובי: "אנו גאים בכך שצעירים מבטיחים צומחים בחברה ומגיעים לעמדות הבכירות ביותר. אני בטוח שהנסיון הרב של שני וההיכרות העמוקה שלה עם פעילות הליבה של חברת הגמל והפנסיה תסייע לה להוביל את החברה לשיאים חדשים".
 
 
x