מניית תדיראן >> החברה נכנסת לשוק חימום המים הביתי

לקרנות המשקיעות בתדיראן לחץ כאן 
 
 

 

 

 
משה ממרוד מנכל תדיראן צילום סיון פרגמשה ממרוד מנכל תדיראן צילום סיון פרג
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/02/2020

לקרנות המשקיעות בתדיראן לחץ כאן 
 
לאחר שלוש שנות מחקר ופיתוח, תדיראן נכנסת לשוק חימום המים לבתים עם מוצר חדש – דוד מתקדם תחת השם WATEC >> החידוש: חימום מים חסכוני ומהיר באמצעות משאבת חום הדומה לזו המותקנת במזגנים, ושליטה על המערכת מרחוק באמצעות הסמארטפון  >> בתדיראן מצהירים: ההתקנה פשוטה ותביא לחיסכון של עד 70% בצריכת החשמל בחימום המים  >> תזמון ההשקה: חודש לפני כניסת התקנות החדשות האוסרות על התקנת דודי חשמל זוללי חשמל והמחייבות קבלנים בהתקנת מערכות חסכוניות לחימום מים
 
לאחר שביססה את מעמדה כחברת מיזוג האוויר המובילה בישראל, תדיראן, בשליטת משה ממרוד, חודרת אל שוק המים ומשיקה את WATEC – הדור הבא של דוד חימום המים. מדובר בדוד ביתי מתקדם לחימום מים לסניטציה הפועל בטכנולוגיית משאבת חום (Heat Pump), ידידותית לסביבה אשר מביאה לחיסכון של עד 70% בהוצאות החשמל, בהשוואה לדוד חשמל רגיל וגז [i]. המערכת החדשה נותנת מענה לתקנות התכנון והבנייה שייכנסו לתוקף בחודש הבא ויחולו על בנייני מגורים חדשים. התקנות אוסרות על התקנת בדודי חשמל וגז הצורכים חשמל באופן בזבזני, ומחייבות את הקבלנים בהתקנת מערכות חסכוניות לחימום מים בכל הדירות.
 
משה ממרוד, בעל השליטה ומנכ"ל תדיראן: "סימנו את 2020 כשנה שבה נעבור מפיתוח וייצור מזגנים בלבד לקטגוריות נוספות, תוך חתירה להמציא את הפתרונות האיכותיים ביותר ולשמור על הסביבה. הפעם, אנחנו מביאים בשורה משמעותית בעולם חימום המים, עם פתרון ייחודי ומשתלם במיוחד, הן בעת הרכישה והן לאורך השימוש. נוסף על יתרונות הפתרון הייחודי, הלקוחות ייהנו מחיסכון של עד כ-70% בצריכת החשמל, משירות תדיראן בתוך הבית, ממערך התקנה ותמיכה ותיק, מנוסה ויציב וכמובן ממוצר איכותי ברמת גימור גבוהה - היחיד עם שלוש שנות אחריות מלאה".
 
אורי אדר, סמנכ"ל מחקר ופיתוח בתדיראן, מסר: "הטכנולוגיה הייחודית של WATEC פותחה על ידי צוות המו"פ של תדיראן, במשך כשלוש שנים. במילים פשוטות ניתן לומר ש'הכנסנו את המזגן אל תוך דוד החשמל' על מנת לקחת את שוק חימום המים עשרה צעדים קדימה. אחד האתגרים היה לשמור על רמת מחירים סבירה עם החזר השקעה אופטימלי. המערכת תוצג בתערוכת הבנייה והעיצוב שתתקיים השבוע באקספו גני התערוכה בת"א".
 
מערכת WATEC כוללת דוד בנפח של 150 ליטר ומערכת שליטה ובקרה חכמה הניתנת להתקנה פשוטה ומהירה במרפסות שירות ובמסתורי כביסה. השליטה במערכת מתבצעת באמצעות לוח בקרה פשוט הצמוד למקלחת, או באמצעות אפליקציה ייעודית בסמארטפון. במערכת מותקנת משאבת חום יעילה הפועלת על פי עיקרון הזהה להפעלת המזגן בחימום: המשאבה סופחת חום מהסביבה ובאמצעותו מחממת את המים ביעילות משולשת בהשוואה לדוד חשמל. בכך, היא אף חוסכת כ-70% מצריכת החשמל בהשוואה למערכות מיושנות ובזבזניות לחימום מים במבני מגורים, המבוססות על חשמל וגז.
 
בנוסף, המערכת מאפשרת להגדיר את טמפרטורת המים בטווח של בין 30 ל-65 מעלות והותקנו בה מנגנוני הגנה מפני טמפרטורת יתר ולחץ. המערכת פותחה במטרה לעמוד בתקנות התכנון והבנייה החדשות אשר מקנות ניקוד לבנייה ירוקה. במהלך, שצפוי להכניס את תדיראן לתחרות 'ראש בראש' עם החברות הוותיקות בתחום - בתדיראן יעמידו את כל מערך ההפצה, ההתקנה והשירות במטרה לתמוך במוצר ובלקוחות.
 
 
x