מניית אלוט >> מפרסמת דוחות ל-2019 ולרבעון הרביעי: צמיחה שנתית של 15% בהכנסות, גידול של 100% בצבר ההזמנות

צמיחה שנתית של 15% בהכנסות. גידול של 100% בצבר ההזמנות ל-138 מיליון דולר. יתרת מזומנים גדלה ל-118 מיליון דולר. צפי הכנסות לשנת 2020: צמיחה ל-135-140 מיליון דולר.

לקרנות המשקיעות באלוט לחץ כאן 

 

 

 
a/ארז ענתבי - big.JPG	a/ארז ענתבי - big.JPG
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/02/2020

לקרנות המשקיעות באלוט לחץ כאן 

 

לקרנות המשקיעות באלוט לחץ כאן 

אלוט בע"מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות ניתוח רשת ואבטחה חדשניים לספקיות שירות ועסקים ברחבי העולם, מודיעה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2019.

 
דגשים לתוצאות:
  • הכנסות  ברבעון הרביעי הסתכמו ב-30.6 מיליון דולר, גידול של 14% בהשוואה להכנסות בתקופה המקבילה;
  • ההכנסות לשנת 2019 הסתכמו ב-110.1 מיליון דולר, גידול של 15% בהשוואה לשנת 2018;
  • צבר הזמנות גדל ב-69 מיליון דולר ל-138 מיליון דולר נכון לסוף 2019 בהשוואה ל-69 מיליון דולר בסוף שנת 2018;
  • מזומנים והשקעות נכון לסוף 2019 הסתכמו ב-117.6 מיליון דולר בהשוואה ל-103.9 מיליון דולר בסוף שנת 2018;
  • אלוט חתמה בשנת 2019 על מספר עסקאות בתחום האבטחה במודל של הכנסות חוזרות עם MAR* כולל של 85 מיליון דולר
 
תחזיות  פיננסיות
  • ההנהלה צופה כי ההכנסות לשנת 2020 יצמחו ל-140-135 מיליון דולר, המשקפות צמיחה שנתית דו ספרתית מואצת;
  • ההנהלה צופה לחתום על מספר עסקאות נוספות במודל של הכנסות חוזרות בשנת 2020. ה-*MAR של עסקאות חדשות אשר צפויות להיחתם בשנת 2020 צפוי לעלות על 140 מיליון דולר;
 
תגובת ההנהלה
ארז ענתבי, נשיא ומנכ"ל אלוט, מסר: "אנו מרוצים מאוד מתוצאות החברה בשנת 2019. פעילותנו בתחום ה-Visibility & Control ממשיכה להציג תוצאות טובות הודות לביצוע יציב ומתמשך של פרויקטים. כמו כן, אנו מרוצים מהביצועים שלנו בתחום האבטחה לאור שנה מוצלחת בה צרפנו מספר מפעילי תקשורת חדשים לשירותי האבטחה שלנו,  חלקם במודל של חלוקה בהכנסות. אנו מאמינים כי להכנסות החוזרות ולצמיחה הנלוות לעסקאות אלו תהיינה השפעה חיובית לטווח הארוך על עתיד החברה. אנו מצפים לזכות בעסקאות דומות נוספות בשנה הקרובה". 
ענתבי הוסיף כי "בהסתכלות קדימה לשנת 2020, אנו צופים צמיחה מואצת בהכנסות. הגם שאנו ממשיכים להשקיע במוצרים ובשיווק ומכירות, ההוצאות שלנו צפויות לגדול בקצב נמוך יותר מהגידול בהכנסות וכתוצאה מכך אנו צופים להגיע לרווחיות ברבעון האחרון של 2020. אנו צופים המשך צמיחה עם המשך היישום המוצלח של האסטרטגיה שלנו". 
 
דגשים  לתוצאות הרבעון הרביעי של 2019:
ההכנסות ברבעון הרביעי של 2019 הסתכמו ב-30.6 מיליון דולר, גידול של 14% בהשוואה להכנסות של 26.9 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2018.
הרווח הגולמי על בסיס GAAP ברבעון הרביעי של 2019 הסתכם ב-20.8 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 68.0%), עלייה של 12% בהשוואה לרווח גולמי של 18.6 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 69.1%) ברבעון הרביעי של 2018.
הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP ברבעון הרביעי של 2019 הסתכם ב-21.0 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 68.7%), עלייה של 11% בהשוואה ל-18.9 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 70.3%) ברבעון הרביעי של 2018. 
ההפסד הנקי על בסיס GAAP ברבעון הרביעי של 2019 הסתכם ב-1.7 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 1.8 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, ברבעון הרביעי של 2018.
ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP ברבעון הרביעי של 2019 הסתכם ב-1.7 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 0.5 מיליון דולר, או 1 סנט למניה, ברבעון הרביעי של 2018.
 
דגשים לתוצאות 2019:
  • ההכנסות הסתכמו ב-110.1 מיליון דולר, גידול של 15% בהשוואה ל-95.8 מיליון דולר בשנת 2018; 
  • הרווח הגולמי על בסיס GAAP הסתכם ב-76.3 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 69.3%) עלייה  של 15% בהשוואה ל-66.5 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 69.4%) בשנת 2018. 
  • הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-77.3 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 70.2%), עלייה של 14% בהשוואה ל-67.8 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 70.7%) בשנת 2018.
  • ההפסד הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-8.7 מיליון דולר, או 25 סנט למניה, שיפור בהשוואה להפסד נקי של 10.4 מיליון דולר, או 31 סנט למניה, בשנת 2018.  
  • ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב- 7.5 מיליון דולר, או 22 סנט למניה, ירידה בהשוואה להפסד נקי של 5.1 מיליון דולר, או 15 סנט למניה, בשנת 2018. 
  • מזומנים והשקעות נכון ל-31 בדצמבר, 2019 הסתכמו ב-117.6 מיליון דולר בהשוואה ל-114.8 מיליון דולר בתאריך 30 בספטמבר 2019 ו-103.9 מיליון דולר בתאריך 31 בדצמבר, 2018.
 

 

x