איילון >> משיקה קמפיין חדש בהיקף של יותר מ-3 מיליון ש"ח למוצר הבלעדי והחדשני איילון Living

לקרנות המשקיעות באיילון לחץ כאן 

 

 
יעל פאר צילום אייל גזיאליעל פאר צילום אייל גזיאל
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/02/2020

לקרנות המשקיעות באיילון לחץ כאן 
 
 
 
לאחר שהשיקה בשנת 2019 את עולם ביטוחי הדירות החדשני שלה - איילון Living, שאף זכה בפרס מוצר הביטוח של השנה, עפ"י דירוג נבחרי השנה של ועידת עדיף ועיתונאי הביטוח והפיננסים בישראל, בתחום ביטוח כללי, משיקה איילון חברה לביטוח את השפה התקשורתית למוצר הייחודי, ועולה עם קמפיין רחב, בהיקף מוערך של למעלה מ-3 מיליון ש"ח  בטלוויזיה ובדיגיטל.
 
איילון Living, המוצר החדש והראשון מסוגו בענף הביטוח בישראל, הינו ביטוח דירה דיגיטלי בהתאמה אישית, המציע גם כיסוי סייבר בדירה באמצעות אפליקציה חדשנית, וממשק רכישה נושא לוגו סוכן הביטוח.
 
כמו כן, המוצר כולל השתתפות עצמית הנמוכה בענף ומוצע בהנחה של עד 30% לרוכשים ביטוח מבנה ותכולה לדירה.
 
יעל פאר סגל, סמנכ"לית, מנהלת אגף שיווק ותקשורת של איילון, חושפת כי הקמפיין הפרסומי החדש בנוי על מגוון סיטואציות מחיי היום-יום, המציגות חוסר התאמה ואיזון בחיים, לעומת ביטוח הדירה איילון Living, המציע התאמה מדויקת. "בקמפיין נעשה שימוש בשפה פרסומית אשר נשענת על ערכי החברה ומחזקת את היותה של איילון חברה חדשנית ופורצת דרך בפיתוח המוצרים שלה, בהגינותה ובהענקת ערך מוסף לקהל מבוטחיה. יישמנו לראשונה בענף הביטוח בישראל את מגמת הפרסונליזציה בדגש על ביטוח הדירה", ציינה יעל פאר סגל והוסיפה: "הקמפיין מבליט את הערך 'אנשים לשירות אנשים' המוטמע גם בלוגו איילון, ועל כן הבחירה באנשים המופיעים בפרסומת אינה מקרית. לצורך הפקת הקמפיין ולהמחשת ערכי הביטוח שלנו בחרנו באנשים אמיתיים, מתוך תפיסה כי ברגע האמת צריך אנשים אמיתיים – סוכן ביטוח מקצועי וחברה הוגנת." סיכמה יעל פאר סגל, סמנכ"לית, מנהלת אגף שיווק ותקשורת.
 
אריק יוגב, מנכ"ל איילון, ציין: "איילון בולטת בחדשנות המוצרים שלה. הזכייה של ביטוח הדירה שלנו, איילון Living, כמוצר השנה לשנת 2019, מחזקת את ערכיה הייחודיים של הפוליסה לטובת מבוטחי איילון.
 
איילון בראש ובראשונה הינה חברה של סוכנים, ואנו ממשיכים לפעול לחיזוק מעמד סוכני הביטוח בישראל והקמפיין הפרסומי החדש מפנה את הקהל הרחב לסוכני איילון. גם לקוחות אשר יתעניינו במוצר באמצעות אתר איילון יזכו גם הם לשירות אישי ומקצועי של סוכני איילון. אין לי ספק כי מהלך אסטרטגי זה יעצים עוד יותר את מגמת הצמיחה המואצת של איילון בתחום ויחזק את הקשר הפורה שלנו עם שותפינו לדרך. אנחנו מוקירים את האמון מצד סוכנינו ורואים בשותפות רבת השנים ערך משמעותי בהצלחתנו ההדדית."
 
x