הפיקוח על הבנקים >> תוצאות הבדיקה למענה אנושי מקצועי

הדיווח התקופתי הראשון לוועדת הכלכלה של הכנסת

 

 
 

הפיקוח על הבנקים
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/02/2020

בהתאם לחוק הבנקאות (שירות ללקוח), התשמ"א-1981 תיקון מס' 29, נדרש המפקח על הבנקים לדווח לוועדת הכלכלה של הכנסת על ההוראות שקבע לעניין משך ההמתנה לקבלת מענה אנושי מקצועי, על עמידתם של התאגידים הבנקאיים בהוראות אלו, ובכלל זה השיעורים מכלל הפניות שבהם עמדו תאגידים בנקאיים בפרק הזמן שנקבע למתן מענה אנושי מקצועי ובחלוקה לסוגי השירותים שבהם הם מחויבים לתת מענה אנושי מקצועי.
המפקח על הבנקים התבקש למסור את הדיווח האמור ולפרסמו באתר האינטרנט של בנק ישראל אחת לחצי שנה במהלך 3 השנים מיום כניסת החוק לתוקפו (יולי 2019)  ולאחר מכן למסור את הדיווח אחת לשנה.
בהתאם לכך הנני מתכבדת להגיש לוועדה את הדיווח התקופתי הראשון.
הפיקוח על הבנקים הוציא מכתב ובו דרישה לתיקון הליקוי שנמצא, לכל אחד מהתאגידים הבנקאיים שבהם נמצאו פגמים בעמידה בדרישות החוק, או בדרישות ההוראה שהוצאה מכוחו.
 
לקריאת הדוח לחץ כאן 
x