אפקט קורונה >> רוצים ביטוח נסיעות למזרח או לסין ? זה לא כזה פשוט - איזו חברת ביטוח דורשת חיתום פרטני לנוסעים לאסיה והמזרח הרחוק ?

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/02/2020

אפקט הקורונה - חברות הביטוח מקטינות סיכונים ?

עד כה פרסמו חברות הביטוח את הסיוע שהן מעניקות למבוטחיהן בחו"ל, בעיקר במזרח הרחוק, אם בהקדמת טיסות חזרה לישראל, הארכת תוקף הכיסוי במקרה של 14 הישראלים שכלואים בספינת התענוגות מול חופי יפן, וגם בחלוקת מסכות פנים בנתב"ג ליוצאים לסין והונג קונג, כפי שעשתה למשל פספורטכארד. נראה שהחברות עושות מאמצים כנים בדאגה למבוטחיהם על רקע מגיפת הקורונה.

ואולם, בימים האחרונים אנחנו רואים במקביל גם מאמצים של החברות להקטין סיכונים בכול הקשור לביטוחי נסיעות לסין, הונג קונג והמזרח הרחוק בכלל. סוכני הביטוח העובדים עם חברת פספורטכארד, שהיא המובילה בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל בישראל, קיבלו ממנה הודעה בימים האחרונים, כי לנוסעים לסין ולמזרח הרחוק בכלל לא יהיה חיתום אוטומטי, אלא חיתום פרטני של כול נוסע לפי מאפייניו.

גם באתר של פספורטכארד המאפשר רכישה און ליין של ביטוח נסיעות, ברגע שמקישים כי יעד הנסיעה הוא המזרח הרחוק, מתקבלת הודעה כי על המתעניין ברכישת הביטוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה כדי להמשיך את ההתקשרות ורכישת הביטוח, זאת בניגוד למצב הקודם שבו הרכישה גם למזרח הרחוק התאפשרה און ליין באופן אוטומטי.

x