מניית קסטרו >> על רקע וירוס הקורונה, הצהרה דרמטית של רשת הביגוד

לקרנות המשקיעות בקסטרו לחץ כאן 
 
 

 

 

 
צילום איימי נקדאיצילום איימי נקדאי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/02/2020

לקרנות המשקיעות בקסטרו לחץ כאן 
 
החברה מודיעה בזאת כי, הגם שחופשת החגים המקומית בסין אמורה הייתה להסתיים ביום 9.2.2020 (אחר שהוארכה בכשבוע על ידי הממשל המקומי), נמסר לה על ידי מספר ספקים סיניים, המייצרים חלק ממוצרי הקבוצה, כי בעת הנוכחית, אין הם חוזרים לפעילות סדירה, בשל אי הבהירות הקיימת בסין בדבר התפשטות נגיף הקורונה והאמצעים שיש לנקוט על מנת לצמצם את החשיפה אליו.
 
הגם שהחברה אינה צופה בעת הנוכחית פגיעה בפעילותה בטווח המיידי, המשך השבתת מפעלי הייצור בסין או אי חזרתם לעבודה סדירה בתפוקה מלאה עלולים להשפיע על פעילות החברה בטווח הבינוני והארוך.
 
מאחר ועדיין אין צפי בנוגע למועד שבו תחזור פעילות הייצור בסין לסדרה, אין החברה יכולה להעריך בעת הנוכחית את ההשפעה של המשך שיבוש/הפסקת פעילות הייצור בסין על תוצאותיה, אם כי ככל שהשיבושים האמורים יתארכו, צופה החברה כי השפעתם השלילית על תוצאותיה תלך ותגדל.
 
החברה פועלת מול ספקיה בטריטוריות אחרות על מנת לנסות ולהסיט את פעילות הייצור, ככל הניתן, לטריטוריות אלו.
 
החברה תמשיך לעקוב אחר הדיווחים המגיעים מסין ותשוב לעדכן, ככל הנדרש.
 
מובהר כי המידע הכלול בדיווח זה, מעצם טיבו, צופה פני עתיד, כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, אשר התממשותו אינה וודאית ואינה מצויה בשליטת החברה. מידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הערכות של הנהלת החברה, המבוססות על המידע הידוע לחברה במועד דוח מיידי זה, כפי שהוא מתקבל מגורמים מקומיים בסין. אין כל וודאות כי הערכות החברה יתממשו, בחלקן או במלואן, והן אף עלולות להיות שונות, ואף שונות באופן מהותי, מאלו שהוצגו לעיל.
 
 

 

x