מניית כלל ביטוח >> הילה קונפורטי, משנה למנכ"ל ומנהלת הסיכונים הראשית מסיימת את תפקידה

לקרנות המשקיעות בכלל ביטוח לחץ כאן 
 

 

 
הילה קונפורטי צילום: סיון פרגהילה קונפורטי צילום: סיון פרג
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/02/2020

לקרנות המשקיעות בכלל ביטוח לחץ כאן 
 
 
הילה קונפורטי, משנה למנכ"ל ומנהלת הסיכונים הראשית בכלל ביטוח ופיננסים, הודיעה למנכ"ל, יורם נוה, כי אחרי למעלה מ-12 שנים בחברה, בכוונתה לסיים את תפקידה ולפרוש בחודשים הקרובים. במהלך כהונתה בקבוצת כלל ניהלה קונפורטי את יחידות ניהול הסיכונים, וכן הקימה וניהלה את מערכי הבקרה הפנימית והאכיפה.
 
"אני מסכמת תקופה ארוכה ומאתגרת בתחושת סיפוק ומודה על ההזדמנות שניתנה לי לבנות ולפתח את מערכי ניהול הסיכונים הבקרה והאכיפה ולהביאם לתמיכה אפקטיבית בפעילות הקבוצה ובתהליכי קבלת ההחלטות. הנהלת החברה והדירקטוריונים לאורך השנים, אפשרו ליחידת ניהול הסיכונים בכלל ביטוח, שהנה המובילה בענף, לבנות תהליכים ותשתיות אשר ישרתו לאורך זמן את החברה, מבוטחיה ועמיתיה. הגיעה העת שלי לצאת לאתגרים חדשים ואני עוברת לתחום הייעוץ, כיועצת בקידום ניהול הסיכונים בענף הפיננסים ובענפים נוספים״.
 
 
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, אמר היום:
 
"קיבלתי בצער את החלטתה של הילה קונפורטי לסיים את תפקידה והודיתי לה על תרומתה לחברה, לאורך שנים. בהובלתה של הילה, כלל קידמה והובילה את תחום ניהול הסיכונים בענף הביטוח ויצרה כלים לניהול אחראי ומקצועי של קבלת ההחלטות בנוגע לכספי עמיתיה ומבוטחיה. אין לי כל ספק שהילה תוכל להעמיד מכישוריה המקצועיים, לגופים להם תבחר לייעץ ואני מאחל לה הצלחה רבה".
x