ענבל חברה לביטוח ערכה תרגיל חירום להתמודדות עם אירועי רעידת אדמה וצונאמי

מנכ"ל ענבל חברה לביטוח, יריב נחמה: "התרגיל שביצענו משפר את היערכותנו לאירועי חירום"

 

 
יריב נחמה ועובדת בתרגוליריב נחמה ועובדת בתרגול
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/02/2020

ענבל חברה לביטוח, בראשות המנכ"ל יריב נחמה, ערכה היום תרגיל חירום בהתאם להוראות הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון. במסגרת התרגיל בחנה ענבל את היערכותה להתמודדות עם אירועי רעידת אדמה וצונאמי. בנוסף, הנהלת החברה העתיקה את פעילותה לאתר החלופי במשרד האוצר בירושלים.

סגן שר האוצר, איציק כהן והחשב הכללי במשרד האוצר, רוני חזקיהו, המשמש כיו"ר ענבל חברה לביטוח, השתתפו בתרגיל, כמו גם צוותים מקצועיים של אגף החשב הכללי.

בהתאם לתרחיש התרגיל שהוכתב על ידי רשות שוק ההון, תרגלה החברה רעידת אדמה קשה בעוצמה של 7.1 ריכטר פגעה באזור בית שאן, וכן פגיעת גלי צונאמי עוצמתיים בחופי ישראל ונרשמו רעידות משנה. על פי מתווה התרגיל, תשתיות ומבנים נפגעו באופן ניכר, ובקריסתם נפגעו שוהים רבים במבנים אלו ובקרבתם. מתקני תעשייה נפגעו, דבר שהביא להתפרצות חומרים מסוכנים באזורים מאוכלסים. מאות רבות של שריפות תעשייתיות, ביתיות ואחרות פרצו ברחבי הארץ. קיימים נזקים למבנים ותשתיות רבות, בהתאם למידת עמידותם לנזקי רעידת אדמה וצונאמי.

חברת ענבל תרגלה את מימוש יעדי השירות בחירום, בין היתר מתן מענה לקריסת מבני ממשלה, פגיעה ברכבי מדינה, מענה לצרכי נסיעות לחו"ל בחירום, התמודדות עם קשיים טכנולוגיים בחירום ועוד.

ענבל חברה לביטוח משמשת כזרוע ביצוע של ממשלת ישראל במגוון פעילויות, בעיקר בניהול ותפעול בתחומי הביטוח, ניהול סיכונים, ניהול נכסים וכדומה. בין היתר, ענבל מעניקה כיסוי ביטוחי לרכוש שבבעלות ישירה של הממשלה.

מנכ"ל ענבל חברה לביטוח, יריב נחמה: "התרגיל שביצענו משפר את היערכותנו לאירועי חירום. אנו מוכנים לכל תרחיש והצוותים מתורגלים להעניק לממשלת ישראל פתרון מקצועי, יעיל ואפקטיבי בקרות אירוע".

 

x