מגזין ADVIZERLAND >> אסור שהמרדף אחר המוצרים ישכיח את הדברים החשובים באמת

לעוסקים במקצועות הפיננסיים – סוכני הביטוח, וליועצים והמשווקים הפנסיוניים יש חלק חשוב בתכנון העתיד של האדם. החשיבות הגבוהה הזו, היא שמשאירה את סוכן הביטוח רלבנטי למרות הקשיים ולמרות השינויים.

 

 
 

משה מימון
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/03/2020

לאחרונה יצא לי להיתקל בסרט המרדף אחר האושר, “The Pursuit of Happyness”. הסרט בכיכובו של וויל סמית’, ובנו (האמיתי), מתאר אב, שנפרד מאישתו, הוא מגדל את בנו לבד, תוך התמודדות עם קשיים פיננסיים משמעותיים, עד כדי עוני מחפיר. הסרט מתאר את הדרך והקשיים העצומים איתם מתמודד האב, הנחישות למרות הקשיים.
 
הסרט גורם לך לחשוב על הרבה דברים, אחד מהם הוא הערכה. לכל אחד מאיתנו יש דברים על הצלחת. דברים שלפעמים מפריעים לנו לראות את מה שבאמת חשוב. את המזל שלרובנו נראה כמובן מאליו – המשפחה, חיי החברה, בתי ספר טובים לילדים, היכולת לאפשר לעצמנו רמת חיים טובה וכיו”ב.
 
ולמה אני מספר על הסרט הזה. דבר ראשון, סרט מעולה, עשוי טוב, ומרגש. כך שאם לא ראיתם אותו, מוזמנים בחום לצפות בו בהזדמנות הקרובה בנטפליקס. הסיבה השנייה היא שלעוסקים במקצועות הפיננסיים – סוכני הביטוח, וליועצים והמשווקים הפנסיוניים יש חלק חשוב בתכנון העתיד של האדם. החשיבות הגבוהה הזו, היא שמשאירה את סוכן הביטוח רלבנטי למרות הקשיים ולמרות השינויים.
 
במרדף היומיומי של המוצרים, התשואה, הנתונים, והתפעול, חשוב, להסתכל על הדברים שיש. על מה שאפשר להעריך. על מה שיש כבר היום. גישה כזו, שבה מעריכים את מה שיש היום, תייצר לסוכן הביטוח גשר לשיח פתוח עם הלקוח, לא רק על מה שאין, ועל מה שרוצים שיהיה. אלא גם על מה שיש. כמה מאיתנו באמת מעריכים ומוקירים את הדברים שיש לנו. אנחנו מהר מאוד עוברים ממצב של הערכת מה שיש, לקבלת הדברים כמובן מאליו. שווה לייצר שיח כזה עם הלקוח שלכם, שיח שייצר את הרלבנטיות והנאמנות לאורך זמן.
 
יש בסרט לקחים רבים נוספים, מעבר להכרת תודה, כמו דגש חזק על מוסר עבודה גבוה, איך מתמודדים עם כשלון. או למשל, החשיבות של בניית יחסים בינאישיים טובים. החשיבות של רשת קשרים, שיובילו בסופו של דבר לשותפויות, הפניות ולהרבה דברים נוספים. המפתח ברשת קשרים הוא לא להיות אנוכי. חשוב תחילה על האחר. איך אתה יכול לסייע לו? מה הוא עובר? התעניינות אמיתית במצבו של האחר, מביאה את הקשר להיות משמעותי יותר, ובסופו של יום מביאה את הקשר להועיל לשני הצדדים.
 
אז אם לא ראיתם את הסרט, רוצו לראות

 

x