קסם קרנות ו-ETF מבית אקסלנס חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אזימוט בית השקעות

אחרי שרכשה את חברת הקרנות של אלומות, קסם חותמת על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אזימוט בית השקעות, במסגרתו הקרנות שהשקעותיהן מנוהלות ע"י אזימוט יישאו את המותג "קסם אזימוט"

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/02/2020

קסם קרנות ו-ETF מבית אקסלנס חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אזימוט בית השקעות.

אחרי שרכשה את חברת הקרנות של אלומות, קסם חותמת על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אזימוט בית השקעות, במסגרת שיתוף הפעולה, תמונה קסם כמנהל הקרן של כלל קרנות הנאמנות של אזימוט כאשר אזימוט תמשיך לשמש מנהל השקעות חיצוני לקרנות. במסגרת שיתוף הפעולה ישווקו הקרנות של אזימוט תחת המותג "קסם אזימוט" וקסם מצידה תעניק את חותמת האיכות שלה לקרנות הנאמנות של אזימוט ואף תהיה אחראית על פעילות השיווק והמכירות.

קסם קרנות ו-ETF בניהולו של אבנר חדד, מנהלת כ-41 מיליארד שקלים והיא חברת הקרנות השלישית בגודלה בישראל. אזימוט מנהלים כ- 1.35 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות.
 
אזימוט הינו בוטיק השקעות ותיק, המנהל נכסים כבר יותר מעשור ובהיקף של כ-2 מיליארד שקלים, והינו חברת הניהול בהוסטינג הגדולה בישראל.
בעלי השליטה באזימוט הינם: אורנן סולומון, שלומי אוזמו, זיו שמש, חניאל כהן ונמרוד פינקו אשר משמש כמנכ"ל.

אבנר חדד מנכ"ל קסם: זהו צעד נוסף במסגרת מימוש החזון של קסם שלפיו נכנסנו לענף הקרנות המנוהלות כדי להיות שחקן מוביל ומשפיע ולהטמיע בו סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ושקיפות. שיתוף הפעולה עם אזימוט יעמיק את היכולת שלנו להציע מוצרים נוספים ולהרבות במנהלי השקעות איכותיים לרשות הלקוחות שלנו. נמשיך להעניק למחלקת ההשקעות שלנו את הכלים הדרושים להשגת תוצאות מצוינות, תוך שימת דגש על מקצוענות והון אנושי."

נמרוד פינקו, מנכ"ל אזימוט: אנחנו משוכנעים כי שילוב היכולות המקצועיות של קסם ואזימוט יביא לערך מוסף משמעותי באפשרויות ההשקעה בתחום הקרנות המנוהלות ליועצי ההשקעות בבנקים ולכלל הלקוחות."

x