מניית מליסרון >> הודעה על דיבידנד ועידכון המלצה

לקרנות המשקיעות במליסרון לחץ כאן 
 

 

 

 
ליאורה עופרליאורה עופר
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/02/2020

לקרנות המשקיעות במליסרון לחץ כאן 
 
החברה מתכבדת להודיע כי ביום 25 בפברואר 2020 החליט דירקטוריון החברה לעדכן את מדיניות חלוקת הדיבידנד של החברה.
מבלי לשנות את כוונת החברה להמשיך ולחלק דיבידנדים, החל משנת 2020 ,תתקבל ההחלטה בדבר חלוקת דיבידנד וסכומו מידי רבעון, חלף מסירת הודעה בראשית כל שנה בדבר סכום הדיבידנד שבכוונת החברה לחלק באותה שנה, וזאת בכפוף להוראות הדין בדבר חלוקת דיבידנד ולשיקולים עסקיים.
 
בנוסף לאמור יצויין כי דירקטוריון החברה אישר באותו המועד, חלוקת דיבידנד בסך של 60 מיליון ש"ח בגין רווחי הרבעון הרביעי של שנת 2019.
 
בסקירת וואליו בסט נכתב על מליסרון כך:
 
מליסרון מסיימת את 2019 בצורה טובה מאוד. החברה חיזקה את ההון ע"י גיוס מניות של כ- 565 מיליון ₪ והשלימה את רכישת הבעלות המלאה על נכס הדגל שלה – קניון רמת אביב, צעד מתבקש שמחזק את תמהיל הנכסים שלה. מליסרון מציגה עליה של %6.2 בפדיונות בקניוני הקבוצה,
ניתוח הפדיונות מעלה תמונה שבה עיקר הגידול בפדיונות בא מכיוונם של תחומי ההסעדה, בתי הקולנוע ונותני השירותים, מה שמצביע כי מליסרון נערכת בצורה טובה לעשור הבא עם התאמה של תמהיל השוכרים לטעמי הציבור, ומקטינה את התלות שאפיינה בעבר את התחום בענף האופנה.
 
ההמלצה על המנייה סוכמה כך:
 
אנו נותרים בהמלצת קנייה ומעלים את מחיר היעד מ-306 ₪ ל- 359 ₪ למנייה (אפסייד של כ-57%) לפי מודל שמרני של מכפיל FFO של 5.16 על FFO צפוי של כ- 1,330 מ' ₪ בסוף 2023 .פעילות הייזום של החברה תבטיח את המשך הצמיחה בשנים הקרובות ואנו מעריכים כי היא אף תורחב לשם הבטחת הצמיחה גם בטווח הארוך. 
 
להערכתנו הפחד מהקנייה המקוונת מתחיל להתפוגג, שינויים בטעמי הקהל מוטמעים בנכסי החברה והתמהיל הולך לכיוון של הגדלת ההסעדה הפנאי והבידור, מליסרון נמצאת כל הזמן עם היד על הדופק, יודעת להשתנות ולהתאים את עצמה לשינויים בטעמי הקהל. מניית מליסרון חייבת להיות עוגן בתיק המניות ולייצג בגאון את סקטור הנדל"ן המניב, שהוא בהחלט אופציה על כלכלת ישראל, שמפגינה חוזקה.
 
 

 

x