מניית מגדל >> אושר מינויו של גיא פישר למנהל חטיבת ההשקעות

מגדל השלימה את בניית השדרה הניהולית שתוביל את החברה בשנים הקרובות: דירקטוריון החברה אישר הבוקר את מינויו של גיא פישר למנהל חטיבת ההשקעות

 

 
גיא פישרגיא פישר
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/03/2020

לקרנות המשקיעות במגדל לחץ כאן 
 
דירקטוריון חברת מגדל אישר הבוקר (ה') את מינויו של גיא פישר למנהל חטיבת ההשקעות. בכך משלימה החברה את בנית הצוות הניהולי שיוביל את החברה בשנים הקרובות להתמודדות עם האתגרים העומדים לפתחה, יישום תכנית העבודה ולהשגת מטרותיה.

במסגרת תפקידו, יהיה אחראי פישר על ניהול חטיבת ההשקעות, ובכלל זה השקעות הנוסטרו והעמיתים של החברה. חטיבת ההשקעות של מגדל מנהלת למעלה מ-260 מיליארד שקל.

גיא פישר מביא עימו למגדל ניסיון של למעלה מ-15 שנה בעולמות המסחר וההשקעות. פישר שימש כמנהל השקעות ראשי וסגן ראש חטיבת שוקי ההון בבנק לאומי ושימש גם כממלא מקום ראש החטיבה. בשנתיים האחרונות שימש פישר כמנהל השקעות ראשי בקרנות השקעה אמריקאיות.

טרם נקבע מועד הכניסה לתפקיד.

עם אישור המינוי הנוכחי, הושלם מרבית תהליך איוש תפקידי ליבה בהנהלת חברת מגדל ביטוח. זאת, לאחר שבמהלך חודש ספטמבר 2019, עם כניסתו לתפקיד של רן עוז, מנכ"ל החברה, אישר הדירקטוריון את מינויים של ערן צימרמן לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, ושל ענת אחיעז למנהלת המטה. כמו כן, אישר דירקטוריון החברה במהלך חודש דצמבר האחרון את מינויו של עמית אורון למנהל חטיבת חסכון ארוך טווח ובשבוע שעבר את מינויו של שלומי נחום למנהל חטיבת ביטוח כללי.

מינויים אלה משלימים את הכרזת החברה על ארגון מחדש של ההנהלה, שתוצאתו צמצום של מספר חברי ההנהלה ל- 13 ועל מבנה ארגוני מוטה קווי עסקים. הנהלת החברה תחת המבנה הארגוני החדש כוללת חמש חטיבות עסקיות: לקוחות וערוצי הפצה; חסכון ארוך טווח; ביטוח כללי; בריאות; השקעות. חטיבת הבריאות הינה חטיבה חדשה. שבע יחידות המטה: משפטי ואכיפה; משאבי אנוש; ניהול סיכונים; כספים; טכנולוגיות; אסטרטגיה ופיתוח עיסקי; מטה.

תפקיד מנהל חטיבת הבריאות טרם אויש. עמית אורון ממלא תפקיד זה באופן זמני עד למועד מינוי מנהל חטיבה קבוע הצפוי להתמנות במהלך החודשים הקרובים.

רן עוז, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "בימים אלה אישר דירקטוריון החברה את תכניות העבודה לשנה הקרובה. תכניות אלה הוצגו בפני שכבת המנהלים בחברה ואנחנו פועלים בכל קווי העסקים בכדי להתמודד עם האתגרים ולזהות את ההזדמנויות הניצבות בפנינו.

אני מאמין בשדרת הניהול החדשה שלנו - היא רעננה, מנוסה והיא נחושה להחזיר את מגדל למובילות שוק. אנחנו נשיג זאת עם עבודה קשה והרבה סבלנות. התוכנית שלנו פשוטה ומסמנת יעדי צמיחה ורווחיות.

המינוי היום של מנהל השקעות חדש לחברה הוא בהחלט משמעותי עבורנו, במיוחד בתקופה מאתגרת זו, אני מאחל לגיא פישר בהצלחה בתפקידו".


 
 
x