מניית טאואר-ג`אז >> מודיעה על מהלך מיתוג מחדש

לקרנות המשקיעות בטאואר לחץ כאן 

המיתוג החדש משקף את מיצובה העולמי המוביל של החברה ומדגיש את מיקודה באספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור שבבים בתחום האנלוגי תוך בידולה של החברה כמובילה בענף זה

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/03/2020

לקרנות המשקיעות בטאואר לחץ כאן 

 

טאואר-ג'אז, יצרנית השבבים המובילה בעולם בטכנולוגיות ייחודיות, הודיעה היום (ה') על תהליך מיתוג מחדש של החברה הנועד לשקף את חוזקה ונוכחותה הגלובלית של החברה תוך הדגשת מחויבותה לספק פלטפורמות טכנולוגיות ופתרונות ייצור מתקדמים עבור שווקי השבבים האנלוגיים. השם הנבחר הוא נכס המזוהה לאורך השנים עם החברה וכעת יהיה השם הרשמי עבור כלל הפעילויות.

 
החברה תשיק את תהליך המיתוג מחדש ביום א' 1.3.2020 ותבצע בין היתר את העדכונים הבאים:
 
שמה של החברה יהיה טאואר סמיקונדקטור Tower Semiconductor ויחול על כל חברות הבת העולמיות אשר בבעלותה.
לוגו החברה יוחלף ללוגו הבא:

 
כתובת אתר האינטרנט של החברה תשתנה ל- www.towersemi.com.
לאורך העשור האחרון צמחה החברה משמעותית והרחיבה את פעילותה, ההיצע הטכנולוגי שלה ופריסתה הגלובלית והפכה ליצרנית השבבים המובילה בתחום האנלוגי. תהליך המיתוג הנוכחי נועד לשקף את מעמדה של החברה ונעשה בתאום עם מטרותיה האסטרטגיות ופעילותה העסקית הנשענים על ערכיה להוות שותפה עסקית ארוכת טווח ללקוחותיה תוך יצירת השפעה חיובית ומשמעותית בעולם דרך פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומובילים.
 
"אנו גאים מאוד להודיע על תהליך המיתוג מחדש של החברה. בשנים האחרונות החברה צמחה, התפתחה והרחיבה את פעילותה בעולם באופן משמעותי תוך הפיכתה לחברה המובילה בעולם בייצור שבבים אנלוגיים במגוון רחב של שווקים צומחים ומתפתחים. צמיחה זו התאפשרה בזכות מיקוד באספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וייחודיים, איכות בלתי מתפשרת, שימת דגש על רמת המומחיות הגבוהה ביותר ותוך שמירה על יצירתיות וחדשנות". אמר ראסל אלוונגר, מנכ"ל טאואר סמיקונדקטור. "מחויבות החברה לערכיה המושתתים על שותפות, השפעה, הובלה, חדשנות ומצוינות כבסיס לכל מה שאנחנו עושים, תומכת במטרתנו העיקרית של המשך צמיחה". 
 
x