ביומיים האחרונים זינוק של יותר מ-30% בביקושים לשירותי רפואה מרחוק

גם רופאים הנמצאים בבידוד ביתי בעצמם מעניקים שירות לאזרחים שנמנעים מלהגיע למרפאות או כאלה שנמצאים בבידוד ביתי

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/03/2020

בהלת הקורונה מעלה בשבועות האחרונים בעשרות אחוזים את הביקושים לקבלת שירותי רפואה מרחוק, כדי לצמצם את סכנת ההידבקות מהגעה למרפאות או לכל ריכוז אחר של אנשים חולים. אטל מולכו, המשנה למנכ"לפמי פרמיום, שמפעילה עבור משרד הבריאות את התשתית הלאומית לרפואה מרחוק בבתי חולים ובקופות החולים, מציינת כי רק ביומיים האחרונים, ניכר זינוק של יותר מ-30% בביקושים להיוועצות ובדיקות מרחוק .
 
"פמי פרמיום מספקת תשתית לבתי החולים וקופות החולים ובמקביל מקיימת באמצעות רופאיה עשרות אלפי אבחונים ובדיקות און-ליין. בימים האחרונים ניכר ביקוש גובר לשירות גם בקרב לקוחות ביטוחי הבריאות הפרטיים של חברות הביטוח המובילות, ארגונים וגם מעסיקים גדולים שמעדיפים כי עובדיהם לא ייסתכנו בביקור במרפאות או בתי החולים שלא לצורך".
 
המשנה למנכ"ל פמי פרימיום מציינת כי שירותי הרפואה מרחוק של החברה מוענקים און ליין, באמצעות  רופאים בכירים - מנהלי מחלקות בבתי חולים וסגניהם.
 
מאז אתמול מהווה התשתית של החברה פתרון כפול - הן למטופלים שנמצאים בבידוד ביתי והן לרופאים שחזרו באחרונה מכנסים רפואיים בחו"ל ונאלצים גם הם לשהות מאז אתמול בבידוד ביתי.
 
בסרטון הוידאו המצורף להלן, המנהל הרפואי של פמי פרימיום, פרופ' פיני הלפרין, המנהל גם את חדר המיון של איכילוב, אך שוהה בימים אלו בבידוד ביתי, בודק מבוטחת שחזרה מחו"ל, ונחבלה הבוקר במהלך שהותה, אף היא, בבידוד ביתי.
יצויין כי השירות הרפואי שמוענק על התשתית הלאומית שהקימה פמי פרימיום ניתן במגוון רחב של תחומי הרפואה ואינו מוגבל רק להיוועצות בנושא הקורונה.
 
אטל מולכו מציינת כי ביממה האחרונה מתקבלות במערכת מאות פניות גם מישראלים השוהים בחו"ל ומבקשים להיוועץ עם רופאים ישראלים ובעברית. תופעה נוספת שניכרת בימים האחרונים - רופאים רבים שמעדיפים עתה לאבחן ולייעץ  לחולים בלי לקיים מפגש פיזי במרפאה, מבקשים להצטרף לשירותי הרפואה מרחוק של פמי פרימיום ולהסיט כמה שיותר ביקורים מהקליניקה לעולם הוירטואלי.
 
x