לייבפרסון נחלצת לעזרתם של עסקים קטנים ובינוניים בישראל שנפגעים כתוצאה מנזקי הקורונה,

החברה תעמיד לרשותם את מערכות התקשורת שלה המאפשרות לעסקים לתקשר מרחוק עם לקוחות בצורה יעילה ומתקדמת באמצעות בוטים ומסג׳ינ.

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/03/2020

לקרנות המשקיעות בלייבפרסון לחץ כאן 
 
בשבועות האחרונים מאז החרפת מחלת הקורונה, ההגבלות השונות, ומספר ישראלים גדל והולך שנאלץ להישאר בבידוד, מדווחים בעלי עסקים קטנים ובינוניים על הפסדים כספיים גדולים הנגרמים להם כתוצאה מביטול אירועים וירידה חדה בביקורים של אנשים במקומות הומי אדם, כולל בקניונים ורשתות מסחר. הנטל העיקרי נופל על העסקים והעצמאים בארץ. חלק מהעסקים - בעיקר אלה הקשורים לענפי התיירות שנפגעו באופן מיידי, אך המעגל הולך ומתרחב ומצטרפים מדי יום עסקים מתחומים אחרים. רבים מהעסקים מתריעים כי אם המדינה לא תסייע - תוך זמן קצר רבים מהם לא ישרדו. 

 

לאור המצוקה, לייבפרסון, החברה המובילה היום בעולם בפיתוח פלטפורמות תקשורת לחיבור בין מותגים ולקוחות, מציעה לעסקים קטנים ובינוניים בישראל לקבל את המוצר שלה ללא כל עלות, וכך לאפשר להם למכור ללקוחות ולהעניק שירות מרחוק. הטכנולוגיה של לייבפרסון מאפשרת ללקוחות לתקשר עם מותגים באמצעות הערוצים המועדפים עליהם, בעיקר באמצעות הודעות טקסט כמו בוואטסאפ או בפייסבוק מסנג׳ר. חברות הנפגעות מנזקי הקורונה תוכלנה לשלב ללא עלות את הטכנולוגיה של החברה הכוללת בוטים עם בינה מלאכותית, פתיחת ערוצי מסג׳ינג ללקוחות ועוד. 

 

לדברי יובל מטלון, מנכ״ל לייבפרסון ישראל: ״היה ברור לנו בלייבפרסון שאנחנו חייבים לרתום את היכולות המתקדמות שלנו, המאפשרות היום לעשרות אלפי לקוחות בעולם לתקשר בצורה מתקדמת עם מליוני הלקוחות שלהם, לטובת עסקים קטנים ובנוניים בישראל הנפגעים מנזקי הקורונה. חברות גדולות העושות שימוש בטכנולוגיה שלנו מציגות גדילה של פי שלוש במכירות וירידה ב 15% בהוצאות על שירות לקוחות, ואין ספק שהטכנולוגיה הזאת יכולה לסייע גם לעסקים הניזוקים מהקורונה להתקרב ללקוחות, שבשבועות האחרונים מדירים את רגליהם מאזורי מסחר והתקהלות הומים. 

 

ללייבפרסון ישנם 2 מרכזי פיתוח בישראל, אחד בתל אביב והשני ברעננה, בהם מועסקים 350 עובדים. מרכזים אלה עוסקים בפיתוחים חדשניים בתחום ה-Conversational Commerce (מסחר שיחתי)  עבור 20 אלף לקוחות החברה, על ידי פיתוח דור חדש ומתקדם של בוטים טעונים בבינה מלאכותית, ניתוח מצבים רגשיים של מקבלי שירות על ידי אלגוריתמים מתקדמים של טקסט ושילוב פלטפורמות מסג׳ינג מובילות כמו אפל, פייסבוק, וויצ'אט וגוגל ועוד. 

 

x