בצל הקורונה: לשכת סוכני הביטוח דוחה את כנס הסוכנים המסורתי באילת שהיה אמור להתקיים בשבוע הבא במעמד בכירי המשק

לאור האווירה הלאומית בכלל והענפית בפרט, החלטנו בצער רב, בלב כבד ובסולידריות, כי נכון לקבל את צו השעה ולדחות את כנס המשולש שנקבע החל מיום ראשון 15 במרץ ועד 19 במרץ

 

 
יור לשכת סוכני הביטוח ליאור רוזנפלדיור לשכת סוכני הביטוח ליאור רוזנפלד
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/03/2020

בתום ישיבת ועד מנהל בלשכת סוכני הביטוח הוחלט הערב פה אחד לדחות את וועידת ביטוח החיים, הפנסיה והפיננסים המסורתית של הלשכה, אשר מתקיימת מידי שנה באילת במשך כשבוע, אליה מגיעים כ -2000 סוכנים ובכירי המשק, חברות ביטוח ואישי ציבור רבים.
 
בפתח הישיבה אמר נשיא לשכת סוכני הביטוח, ליאור רוזנפלד כי: "לשכת סוכני הביטוח קשובה לציבור הסוכנים ובריאותם עומדת לפני כל שיקול אחר".
 
אחריו ציין מ״מ הנשיא ליאור הורנצ'יק כי: ״מדובר בהחלטה שניתנה בשיקול דעת כבד ולאחר שיכלול ההשלכות הרבות, תוך שמירה על קשר רציף עם גורמי הממשל, ארגון הכנס, היועצים והוועד המנהל. כאדם מאמין אני בטוח שהכל לטובה והתקבלה ההחלטה הנכונה ביותר. בריאות הציבור בראש סדר העדיפויות שלנו כמנהיגים״.
 
בלשכת סוכני הביטוח מציינים כי משבר הקורונה מאלץ את הלשכה לדחות את הכנס הקרוב שתוכנן להתקיים בנושא ביטוחי החיים, הפנסיה והפיננסים וכונה בשם "הכנס המשולש". הכנס אמור היה להתקיים בין התאריכים 15 עד ל-19 במארס באילת. בלשכת סוכני הביטוח יודיעו על מועד חלופי על קיום הכנס.
 
בפנייה לסוכנים וסוכנות הביטוח, ציין נשיא הלשכה רוזנפלד וסו"ב קובי ורדי העומד בראש הוועדה האחראית על הכנס: "חברות יקרות וחברים יקרים לנו מאוד, בעקבות החלטות והנחיות משרד רה״מ ומשרד הבריאות מהערב, בנוגע להרחבת ההיערכות בעניין ההתמודדות עם נגיף הקורונה, לרבות בדבר ביטול אירועים המוניים, הכוללים איסור בהשתתפות בהתכנסויות של מעל 100 איש לאנשים שחזרו מכל יעד בחו״ל."
 
עוד נכתב בהודעה כי "לאור האווירה הלאומית בכלל והענפית בפרט, החלטנו בצער רב, בלב כבד ובסולידריות, כי נכון לקבל את צו השעה ולדחות את כנס המשולש שנקבע החל מיום ראשון 15 במרץ ועד 19 במרץ."
 
"חשוב לנו שתדעו שעד לרגע כתיבת הודעה זו, האמנו בכל ליבנו שנוכל לעמוד בסחף, אך מהרגע שהגזירות התרחבו ואיתן ההשלכות, מצאנו כי נכון להתכופף על מנת לתת לגל הגבוה לעבור אותנו. אנו מדגישים כי מדובר בדחיית כנס המשולש ולא בביטולו ואנו נעדכן על המועד החדש ברגע שיתאפשר."
 
x