המועצה לצרכנות פותחת קו חם לשאלות צרכנים בנושא הקורונה

עופר מרום, מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות: "ורוס הקורונה והשלכותיו מעורר שאלות רבות בסוגיות צרכניות ובנושאים משיקים. טיפול, הגנה וסיוע לצרכנים, בשגרה ובעת משבר, נמצאים בלב העשייה של המועצה לצרכנות, ועל כן החלטנו לפתוח קו חם מיוחד בנושא הקורונה שיאפשר לצרכנים לקבל מידע מהימן בזמן מהיר

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/03/2020

לאור המצב, ולאחר פניות רבות של צרכנים שנתקלו בבעיות בשל השפעות וירוס הקורונה, החליטה המועצה הישראלית לצרכנות לפתוח "קו חם" צרכני מיוחד. הקו החם  יהיה פתוח בימי השבוע (ראשון עד חמישי); בשעות 8:00 עד 16:00 – יאוייש על ידי מומחי הצרכנות של המועצה; וביתר שעות היממה – יופעל באמצעות "מערכת מבינה דיבור". 
הקו החם יופעל בטלפון מספר: 1-700-727-888
בין השאלות שתוכלו לשאול את המומחים:
  • יש לי כרטיסים להופעה או הצגה, והיא בוטלה. אני זכאי לפיצוי?
  • הטיסה שלי בוטלה. האם אני זכאי לפיצוי? 
  • אני עורך חתונה בקרוב, התחייבתי למאות אורחים – ובגלל הקורונה אורחים רבים הודיעו שלא יבואו. מה ניתן לעשות?
  • הקמעונאים מעלים מחירים בגלל המצב. מותר להם לעשות זאת?
 
עופר מרום, מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות: "ורוס הקורונה והשלכותיו מעורר שאלות רבות בסוגיות צרכניות ובנושאים משיקים. טיפול, הגנה וסיוע לצרכנים, בשגרה ובעת משבר, נמצאים בלב העשייה של המועצה לצרכנות, ועל כן החלטנו לפתוח קו חם מיוחד בנושא הקורונה שיאפשר לצרכנים לקבל מידע מהימן בזמן מהיר. אגב, אנו שומעים על קמעונאים רבים שמנצלים את המצב הנוכחי, ולא נהסס לפרסם את שמותיהם ברבים במידה ולא ישנו את דרכם".
 
x