מניית אל על >> תאפשר לשנות או להקפיא ללא דמי שינוי וטיפול את כל כרטיסי הטיסה המוזמנים עד סוף אפריל

אל על מעדכנת את המדיניות המסחרית לטובת ציבור הנוסעים

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/03/2020

לקרנות המשקיעות באל על לחץ כאן 

מנכ"ל אל על גונן אוסישקין: "אנו מצויים בעיצומו של אירוע חסר תקדים  בענף התעופה העולמי. נמשיך להיות ערים וקשובים לצרכים של ציבור הנוסעים ונאפשר את הגמישות הנדרשת ללקוחותינו במקביל להבטחת הקשר האווירי לישראל וממנה"
אנו ערים ומבינים את צרכי לקוחותינו ולכן נתאים פעם נוספת את המדיניות המסחרית על מנת לתת המענה הטוב ביותר למצב שנוצר ולאפשר דחיות לנסיעות שתוכננו לחג הפסח:
החברה תאפשר ללקוחות המחזיקים בכרטיסי טיסה שמועד תחילת נסיעתם עד 30/4/20 לדחות או להקפיא כרטיס הטיסה ליציאה עד 28/2/21 ללא תשלום דמי שינוי וטיפול (בכפוף לשינויים במחיר כרטיס הטיסה ככל שיחולו).
כל כרטיסי הטיסה, למעט כרטיסים מסוג LITE לאירופה, שיוזמנו בין 11/3/20 ועד 31/3/20 יאפשרו שינוי ראשון ללא תשלום דמי שינוי .
החברה תאפשר ללקוחותיה המתמידים לשמר את מעמד היוקרה במועדון הנוסע המתמיד. חברים שתוקף המעמד שלהם הינו עד סוף אוגוסט, יזכו לשימור מעמדם לחצי שנה נוספת. צפויים עדכונים נוספים ללקוחות המועדון של החברה.
 
מוקד השירות של החברה תוגבר ככל הניתן יחד עם זאת זמני המענה ארוכים נוכח עשרות אלפי הפניות. אנו עושים את המרב כדי לתת מענה בזמן סביר לכלל לקוחותינו.
 
x