בעקבות משבר הקורונה >> max גיבשה שורה של הקלות והטבות ללקוחותיה העסקיים והפרטיים

תאפשר הקפאה של תשלומי הלוואה ושירותי סליקה מרחוק ללא עלות לעסקים קטנים

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/03/2020

 

בעקבות משבר הקורונה: max גיבשה שורה של הקלות והטבות ללקוחותיה העסקיים והפרטיים
 
תאפשר הקפאה של תשלומי הלוואה ושירותי סליקה מרחוק ללא עלות לעסקים קטנים;
 
לקוחות פרטיים ייהנו מהטבות 1+1 במשלוחי אוכל, הנחות במוצרי פנאי ובילוי בבית ו-3 תשלומים ללא ריבית בארץ ובאתרי קניות מובילים כדוגמת ASOS, ebay, iHerb ועוד
 
בשבועות האחרונים אנו עדים למשבר עולמי בשל התפשטות נגיף הקורונה, משבר זה מתגבר והשלכותיו על הפעילות הכלכלית בארץ ובעולם עדיין לא ברורות לחלוטין. מתוך הבנת המצב, גיבשה חברת max שורה של הקלות והטבות, שיסייעו ללקוחותיה, הפרטיים והעסקיים, לצלוח את תקופת האי ודאות.
 
לקוחות עסקיים שנטלו הלוואה, יוכלו לדחות את תשלומי ההלוואה (קרן וריבית) עד תקופה של 3 חודשים ללא עלות.  מחזיקי כרטיס אשראי Business יוכלו לדחות עסקאות בכרטיס ללא עמלה, צעד אשר מאפשר מרווח תזרימי לתקופה של שלושה חודשים.
 
בנוסף, מאחר והתנועה בחנויות הפיזיות מצטמצמת, מציעה max לבעלי עסקים להמשיך את הפעילות העסקית שלהם מכל מקום ובכל זמן, זאת באמצעות סליקה דיגיטלית המאפשרת קבלת תשלום מרחוק. לקוחות שיצטרפו לשירות זה באופן דיגיטלי באתר max עסקים, לא ישלמו עלויות מסוף והקמה, כמו גם עמלת סליקה למשך חודש.
 
לקוחות פרטיים יוכלו לנהל את ההוצאות בכרטיס האשראי שלהם ע"י פריסת העסקאות ל-3 תשלומים ללא ריבית. בנוסף, החברה גיבשה עבורם סל הטבות בתחום משלוחי מזון בטייק אווי ובעולמות הפנאי והבילוי בבית. כך למשל, הטבת 1+1 בפיצה האט,"אצה" סושי ו"בורגרים", 80 ₪ מתנה ביצירת אלבום באתר lupa, אימון אנגלית און ליין ב-"אינגליש סנטר", אימון כושר און ליין ב"פיטנס" ועוד.
 
על פי נתוני החברה, בשבועיים הראשונים של חודש מרץ חל גידול של 11% במספר העסקאות באתרי סחר בינלאומיים. מאחר ומגמה זו צפויה להתרחב לאור המצב והשהות הממושכת בבית, תאפשר max ללקוחותיה ליהנות מ-3 תשלומים ללא ריבית על קניות באתרים בינלאומיים ובנוסף 30 ₪ מתנה בעשרות אתרים מובילים, כגון: ASOS, iHerb, AliExpress, eBay ועוד.
 
* ההטבות יתעדכנו באופן שוטף ותדיר באפליקציה ובאתר החברה, ויהיו כפופות לשינויים בהתאם להנחיות משרד הבריאות המתעדכנות מעת לעת
x