רשות שוק ההון >> מזהירה מפני פרסומים שקריים בתקופת הקורונה

בימים האחרונים נפוצו אמירות ושמועות לגבי ביטוח חסר, שאינו כולל כיסוי במקרי מגיפה, בארבע קרנות הפנסיה הנבחרות במכרז רשות שוק ההון

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/03/2020

רשות שוק ההון מבקשת להזהיר את הציבור מפני מידע שגוי ומטעה על קרנות הפנסיה הנבחרות (המוכרות גם בשמם הקודם "קרנות ברירת המחדל") שהופץ ברשתות בימים האחרונים.
 
בימים האחרונים נפוצו אמירות ושמועות לגבי ביטוח חסר, שאינו כולל כיסוי במקרי מגיפה, בארבע קרנות הפנסיה הנבחרות במכרז רשות שוק ההון ("קרנות ברירת המחדל"), המציעות דמי ניהול במחירים אטרקטיביים.
 
הודעות כוזבות אלו, שהופיעו במספר מקומות, מעלות חשש כי מדובר בקמפיין שיווקי מטעה שמטרתו להעביר לקוחות למוצרי חסכון אחרים שלא בהכרח מתאימים להם.
 
רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מבהירה כי מדובר במידע שגוי ומוטעה וכי על פי ועל פי בדיקות  שקיימה היום ובעבר - ביטוח המשנה של קרנות הפנסיה הנבחרות אינו מחריג כיסוי למקרי מגיפה.
 
בפרט בעת הזו, רשות שוק ההון מדגישה את הצורך לפעול בזהירות ובשיקול דעת בכל הנוגע להחלטות כלכליות משמעותיות, להסתמך על מידע מהימן, ולהתייעץ עם אנשי מקצוע המוסמכים לכך, על מנת לקבל החלטה מושכלת.
 
רשות שוק ההון מנטרת באופן שוטף את פעילות חברות הביטוח, הפנסיה, הגמל וההשתלמות, על מנת לוודא כי הן נותנות מענה ראוי ללקוחותיהן.
 
 

 

x