מלונות דן בדיווח לבורסה לגבי השפעת נגיף הקורונה על פעילות החברה

לקרנות המשקיעות במלונות דן

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/03/2020

המשך לדיווח מיידי מיום 3 במרץ 2020, מס' אסמכתא 2020-01-018172 ולדיווח מיידי מיום 10 במרץ 2020, מס' אסמכתא 2020-01-019843 (מידע זה מהווה הכללה על דרך ההפניה) ובהמשך למגבלות נוספות שהוטלו בקשר עם התפשטות נגיף ה"קורונה" (להלן: "הנגיף"), בארץ ובעולם ובכלל זאת צמצום קווי הטיסה לישראל וממנה והגבלה משמעותית של התקהלויות במקומות סגורים, החברה מתכבדת להודיע, כי היא ממשיכה בפעולות להקטנת הוצאותיה השוטפות לרבות על דרך של ניצול ימי חופשה של עובדי החברה והוצאות עובדים לחל"ת, עצירת השקעות מתוכננות במלונות החברה והדממת מרבית מלונות החברה (כ-14 נכון למועד דיווח זה).
 
כמו כן מעדכנת החברה כי היא מנהלת מו"מ עם משרד הביטחון (להלן: "המשרד"), לצורך השכרת כ-3 מלונות של החברה (מתוך ה-14 המפורטים לעיל) למשרד הביטחון לשימוש המשרד בחודשים הקרובים כמלונית הבראה קהילתית לשיכון נשאי הנגיף.
 
היות שמדובר באירוע אשר אינו בשליטת החברה, וגורמים כגון המשך התפשטות הנגיף או עצירתו עשויים להשפיע על החברה, נכון למועד זה, אין ביכולתה של החברה להעריך את השפעת הנגיף לטווח הארוך והשפעתו על תוצאותיה של החברה, והיא ממשיכה לעקוב באופן שוטף אחר ההתפתחויות בעולם בנושא ובוחנת את ההשלכות על פעילותה.
 
החברה תשוב ותעדכן ככל ותחולנה בהתפתחות בקשר עם האמור לעיל אשר יהיה בהן כדי להשפיע באופן מהותי על פעילות החברה ו/או תוצאותיה.
 

 

x