בצל הקורונה: דירקטוריון מפעל הפיס והשלטון המקומי אישרו היום העברה מידית של 20 מיליון ש"ח לרשויות המקומיות

לטובת אספקת מוצרים בסיסיים לאזרחים ותיקים ואוכלוסיות נוספות בסיכון

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/03/2020

בצל משבר הקורונה שפוקד את מדינת ישראל, מפעל הפיס והשלטון המקומי גיבשו בימים האחרונים תכנית סיוע מידית לרשויות המקומיות על סך עשרים מיליון ₪. היום אושרה התכנית על ידי דירקטוריון מפעל הפיס והיא תצא לפועל בימים הקרובים.
 
במסגרת התכנית, הכסף שיועבר לרשויות המקומיות ישמש את אגפי הרווחה לצורך איתור ואספקת חבילות מזון ותרופות לאוכלוסיות בסיכון שעל פי הנחיות משרד הבריאות מתבקשים לשהות בביתם. כדי לתמוך את המהלך, יאפשר מפעל הפיס לעשרות אלפי המלגאים שלו להמיר את שעות ההתנדבות שלהם בקהילה בשעות התנדבות למען אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ואוכלוסיות נוספות בסיכון שזקוקים היום יותר מתמיד לסיוע.
 
יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "בימים לא פשוטים אלה, עלינו כחברה לגלות סולידריות חברתית ולסייע בראש ובראשונה לאוכלוסיות שנזקקות לו יותר מכל. על פי החלטות ראש הממשלה והנחיות משרד הבריאות, האזרחים הוותיקים בישראל מתבקשים להישאר בביתם שכן כל מפגש שלהם עם האוכלוסייה הכללית עלול לסכן את חייהם. במצב דברים זה אנחנו רואים חשיבות עליונה באספקת מוצרים חיוניים כמו מזון ותרופות עבור אותם אנשים שאין מי שיעשה זאת עבורם. אני מודה לדירקטוריון מפעל הפיס שאישר את התכנית וליו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס על השותפות למען רווחתם של תושבי הרשויות המקומיות בישראל.              
 
חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות: " במצב חריג כמו זה שאנחנו נמצאים בו , עלינו לתת כמה שיותר ביטחון לתושבים שלנו. היוזמה החדשה שלנו עם מפעל הפיס תיתן מענה תזונתי לאזרחים הוותיקים שלנו כך שלא ירגישו מחסור במזון ותרופות. אני מאמין שיחד עם הסולידריות והחוסן שמאפיינים אותם נתגבר על המשבר במהרה. "

 

 

x