נוכח התפשטות נגיף הקורונה - כלל ביטוח ופיננסים מציעה לכל לקוחותיה שירות ייעוץ עם רופא אונליין ללא כל תשלום או התחייבות

דיויד ארנון, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת הבריאות בכלל ביטוח ופיננסים, מסר: "בריאות לקוחותינו הינה בעלת חשיבות עליונה עבורנו, במיוחד בימים אלו. באמצעות השירות אותו אנו מציעים, החל מהיום, יוכלו לקוחותינו להמשיך וליישם בצורה המיטבית ביותר את הנחיות משרד הבריאות ולהימנע מהגעה למרכזים הרפואיים, ככל שניתן"

 

 
גלי שבדגלי שבד
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/03/2020

גלי שבד, משנה למנכ"ל, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים ציינה: "לפני פחות מחודש השקנו את "הלחצן של כלל"- אפליקציה הנותנת מענה ללקוחותינו במקרי חירום ומצוקה במגוון תחומי הביטוח. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והלחץ הגובר בציבור להתייעץ עם רופא משפחה ולקבל הנחיה להמשך טיפול, ישירות מהבית, מבלי לגשת למרפאה, הוספנו  ל"לחצן של כלל", עבור 2 מיליון לקוחותינו בכל תחומי הביטוח והחיסכון, לחצן נוסף אשר מאפשר להם להתייעץ עם רופא משפחה פרטי און ליין.
 
כלל מחויבת גם בימים אלה לתת שירות איכותי לסוכניה ולקוחותיה, אין לי כל ספק ששירות זה יקל מאוד על לקוחותינו ויפיג מעט מהמתח בו הם שרויים בתקופה זו של אי וודאות"
 
כלל ביטוח ופיננסים משיקה לכל לקוחותיה שירות ייעוץ עם רופא משפחה , Online באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל", בלחיצת כפתור, למשך חודש ללא כל תשלום וללא התחייבות.
 
השירות החדש מוצע לכל לקוחות החברה, מכל תחומי הפעילות של החברה, ויינתן ללא כל תשלום או התחייבות, למשך חודש. במסגרת השירות יוכלו הלקוחות להתייעץ עם רופא משפחה Online בשיחה טלפונית או בשיחת וידאו צ'ט, ולקבל ייעוץ רפואי ממוקד, המלצה להמשך טיפול לפי הצורך, מרשמים דיגיטליים לתרופות, ובהתאם למקרה, גם מתן הפנייה למיון או למוקד רפואה דחופה. השירות הרפואי יינתן ללקוחות כלל ביטוח ופיננסים במהלך כל ימות השבוע, בין השעות 22:00-8:00 ויסופק על ידי רופאי משפחה מומחים מטעם חברת פמי פרימיום.
 
בתום תקופת ניסיון בשירות בת חודש, לקוחות החברה יוכלו לרכוש את כתב השירות המורחב "רופא מומחה און ליין" המעניק קבלת ייעוץ רפואי מרופאים מומחים, רופאי ילדים ורופאי משפחה, באמצעות שיחת וידאו צ'אט, בלחיצת כפתור דרך אפליקציית "הלחצן", בכפוף לתנאי השירות המלאים. המצטרפים לשירות עד סוף חודש אוגוסט 2020, ייהנו מחודשיים ראשונים ללא תשלום וביטול תקופת האכשרה.

 

x