הסיבה לעלייה במניית טבע >> לבקשת ממשלת ארה"ב טבע תורמת 6 מיליון טבליות לטיפול פוטנציאלי ב COVID-19 באופן מיידי

בווידאו >> דונלד טראמפ מדבר במסיבת עיתונאים אמש בבית הלבן על הטיפול

 

 
קאר שולץ מנכל טבע צילום פאנדרקאר שולץ מנכל טבע צילום פאנדר
 

מערכת FUNDER
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/03/2020

טבע עולה כרגע במסחר הרגיל בארה"ב  בגלל ההודעה הבאה שיצאה בליל אמש:

טבע תורמת טיפול פוטנציאלי ב- COVID-19, טבליות הידרוקסיכלורוקווין סולפט לבתי חולים בפריסה ארצית בארה"ב
 טבע תתרום 6 מיליון טבליות דרך סיטונאים לבתי חולים עד 31 במרץ, ויותר מעשרה מיליון בתוך חודש.

19 במרץ, 2020, 08:23 שעון אור מזרח

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (בבורסה : TEVA) הודיעה אמש על תרומה מיידית של יותר מ 6 מיליון טבליות של הידרוקסיכלורוקין גופרתי דרך סיטונאים לבתי חולים ברחבי ארה"ב. כדי לענות על הדרישה הדחופה לתרופה כיעד לטיפול ב- COVID-19. החברה בוחנת גם דרכים נוספות לתת מענה לצורך העולמי.

"מייד לאחר שנודע לי על היתרון הפוטנציאלי של ההיורוקסיכלורוקין, טבע החלה להעריך את האספקה ​​ולרכוש בדחיפות רכיבים נוספים לייצור מוצר נוסף תוך כדי סידור של כל מה שהיינו צריכים לחלוקה מיידית. אנו מחויבים לעזור לספק כמה שיותר טבליות ככל שהביקוש לטיפול זה מאיץ ללא עלות", אמר ברנדן או'גראדי, סמנכ"ל טבע, צפון אמריקה . "מייד לאחר שנודע לי על היתרון הפוטנציאלי של ההיורוקסיכלורוקין, טבע החלה להעריך את האספקה ​​ולרכוש בדחיפות רכיבים נוספים לייצור מוצר נוסף תוך כדי סידור של כל מה שהיינו צריכים לחלוקה מיידית."

טבע תשלח 6 מיליון טבליות דרך סיטונאים לבתי חולים עד 31 במרץ, ויותר מעשרה מיליון בתוך חודש.

טבליות הידרוקסיכלורוקווין סולפט המיוצרות על ידי טבע מאושרות על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) לטיפול במלריה, זאבת אריתמטוס ודלקת מפרקים שגרונית. אף על פי שהמוצר אינו מאושר כיום לשימוש בטיפול ב- COVID-19, הוא נמצא כעת בבדיקה של יעילות כנגד נגיף הקורונוב והתבקש על ידי גורמים בממשל אמריקני להעמיד אותו לשימוש באופן מיידי. החברה בוחנת גם את ההיצע של הידרוקסיכלורוקין וכלורוקווין באופן גלובלי כדי לקבוע אם קיימות הזדמנויות אספקה ​​וגישה נוספות לחולים.

טבע גם בודקת באופן פעיל את מגוון המוצרים הרחבים שלה כדי לקבוע אם החברה יכולה לעזור לספק מוצרים אחרים שעשויים להיות רלוונטיים במתן מענה לצורך חריף ומשמעותי במהלך משבר ה- COVID-19.


כתב פאנדר מוסיף כי טבע היא היצרנית הגדולה בעולם של התרופה הידרוקסיכלורוקין שהיא תרופה גנרית. עוד נודע כי הממשל האמריקאי הוא שפנה לטבע והחברה מיד נענתה לפנייה. עוד מוסיף כתב פאנדר כי טבע היא אחת היצרניות הגדולות בעולם של תרופות במונחי כמות תרופות ועל כן ההירתמות שלה עשויה להגדיל את האפשרות לעבור את המגיפה טוב יותר. 


אודות טבע

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE ובורסה: TEVA) מפתחת ומייצרת תרופות לשיפור חיי האנשים במשך למעלה ממאה שנה. החברה מובילה עולמיית בתחום התרופות הגנריות והמומחיות, עם פורטפוליו המורכב ממעל ל -3,500 מוצרים כמעט בכל תחום טיפולי. כמאתיים מיליון אנשים ברחבי העולם נוטלים תרופות טבע מדי יום, ומונגשים על ידי אחת מרשתות האספקה ​​הגדולות והמורכבות ביותר בתעשיית התרופות. יחד עם הנוכחות הוותיקה בגנריות, יש לה מחקרים ופעולות חדשניות משמעותיות התומכות בפורטפוליו הצומח של מוצרים מיוחדים וביו-תרופות. למידע נוסף באתר www.tevapharm.com .


FORWARD LOOKING STATEMENT

This press release contains forward-looking statements within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 which are based on management’s current beliefs and expectations and are subject to substantial risks and uncertainties, both known and unknown, that could cause our future results, performance or achievements to differ significantly from that expressed or implied by such forward-looking statements. Factors that could cause or contribute to such differences are discussed in our Quarterly Reports on Form 10-Q for the first, second and third quarter of 2019 and in our Annual Report on Form 10-K for the year ended December 31, 2018, including in the sections captioned “Risk Factors.” Forward-looking statements speak only as of the date on which they are made, and we assume no obligation to update or revise any forward-looking statements or other information contained herein, whether as a result of new information, future events or otherwise. You are cautioned not to put undue reliance on these forward-looking statements.
x