דוחות מצוינים לשלמה החזקות: זינוק של 110 מיליון ש"ח ברווח הנקי

שלמה החזקות מפרסמת את הדוחות הכספיים של שנת 2019-מציגה המשך צמיחה ברווח בכלל פעילויות הקבוצה

 

 
אסי שמלצראסי שמלצר
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/03/2020

 
בשנת 2019 הסתכם הרווח הנקי של הקבוצה ב-203 מיליון ש"ח, לעומת 93 מיליון ש"ח אשתקד - זינוק של 118%
 
הכנסות הקבוצה בשנת 2019 הסתכמו ב- 3.705 מיליארד ש"ח ו-895 מיליון ש"ח ברבעון האחרון של השנה
 
הקבוצה מעמיקה את פעילותה בתחום הליסינג הפרטי ומשקיעה משאבים רבים בהטמעת טכנולוגיות חדשות בממשקי השירות ללקוחות
 
הקבוצה שומרת על דירוג אגרות החוב S&P (AA  מינוס) - הגבוה בענף
 
לדברי אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה החזקות: "קבוצת 'שלמה החזקות' ממשיכה להציג המשך צמיחה משמעותי בכל הפרמטרים ובכל חטיבות הקבוצה. בזכות עבודה מאומצת מצד כל עובדי החברה, הצלחנו יותר מלהכפיל את הרווח הנקי של הקבוצה, שעומד בשנת 2019 על סך של 203 מיליון ₪, לעומת 93 מיליון בשנה שעברה.
 
בשנה החולפת, השקנו את שירות הליסינג הפרטי שזוכה לביקוש רב והוביל מגמת שינוי משמעותית בשיטת הצריכה של הלקוחות בשוק כולו. כמו כן, אנו משקיעים מאמצים וכספים רבים בהטמעת טכנולוגיות חדשות בכלל החברות בקבוצה, כשהמטרה היא לייצר חוויית לקוח נוחה ונגישה ולעמוד בקדמת הטכנולוגיה בשוק הרכב בישראל.
 
בדוחות שאנו מפרסמים ניתן לראות את הצמיחה המשמעותית בחברת הביטוח, שהביאה בעצמה להישג חסר תקדים של הכפלת הרווח הנקי בתוך שנה בלבד.
 
קבוצת שלמה, כמו המשק כולו, נקלעו למשבר הקורונה אשר משפיע על פעילות הקבוצה והמשק בכלל, ללא כל התראה מוקדמת. הקבוצה נכנסת לתקופה זו כשהיא עמידה ואיתנה, וכולי תקווה כי נצלח את המשבר העולמי הזה על הצד הטוב ביותר, לאחריו ממתינות לנו הזדמנויות רבות בכלל התחומים. בעת הזו, חשוב לנו בתור קבוצת הרכב הגדולה והמובילה בישראל, לעמוד לצד העובדים שלנו ולעשות ככל שביכולתנו על מנת לתמוך בהם ובמשפחותיהם בעת הזו."
x