מניית קסטרו >> הרבעון הרביעי לשנת 2019 הסתמן בשינוי חיובי במגמת המכירות בחנויות הזהות

לקרנות המשקיעות בקסטרו לחץ כאן 

 

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/04/2020

לקרנות המשקיעות בקסטרו לחץ כאן 

 

קבוצת קסטרו-הודיס מפרסמת את תוצאות הרבעון הרביעי לשנת 2019

 
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס אמר: 
 
"אנו מציגים את תוצאות הרבעון הרביעי לשנת 2019, בסימן משבר הקורונה, בעוד כל ענף האופנה נמצא בהדממה בהוראת המדינה. בחודש מרץ 2020 תוכננה השקת קולקציית אביב-קיץ 2020 החדשה של הסטודיו לאופנה החדש של קסטרו, אשר מהווה את הבשורה החדשה של בית האופנה קסטרו. השקה זו נדחתה לאור המצב, ואנו נשיק את הקולקציה החדשה עם החזרה לשגרה ובטוחים במהפכה שנוביל בשוק האופנה בישראל. 
 
"עוד בטרם משבר הקורונה, נקטנו בצעדים לצמצום פעילויות שלא תרמו לרווח הקבוצה, כגון ההערכות מחדש בפעילות "קרולינה למקה ארה"ב" וסגירת רשת "אקסוסרייז" בישראל (12/2019), לצד התייעלות בשאר מותגי הקבוצה. בהתאמה הקבוצה נכנסה למשבר הקורונה עם יכולת פיננסית להתמודד עמו ועם השלכותיו. 
 
"עוד כחלק מהצעדים להתמודדות עם תקופה זו, הפחתנו את העלויות הקבועות בזמן הדממת פעילות הקבוצה לכ- 2 מיליון ₪, ואנו ממשיכים להתקדם בהכנת ובניית הקולקציות הבאות לחורף 2020/1 ולקיץ 2021, זאת בכדי להבטיח את חזרתנו המלאה לפעילות ענפה של כלל מותגי הקבוצה, עם חזרתו של המשק הישראלי לפעילות באישור המדינה. 
 
"בין מותגי קבוצת קסטרו-הודיס, ממשיכים לפעול בהצלחה ששת אתרי האון-ליין, ואנו רואים גידול משמעותי בנפח הפעילות בתקופה זו.  (אתרי האון ליין של הקבוצה הם: קסטרו, קרולינה למקה, הודיס, איב רושה, קיקו מילנו וטופ-טן).
 
"על מנת לסייע לעובדינו ככל האפשר בתקופה זו, אנו מקדימים את תשלום המשכורות ליום חמישי הקרוב ה- 2.4.2020, ומקווים כי נוכל לחזור לפעילות בהקדם האפשרי". 
 
"הרבעון הרביעי לשנת 2019 הסתמן בשינוי חיובי במגמת המכירות בחנויות הזהות במגזר אופנת ההלבשה במותגי הקבוצה, שהציג התייצבות למול המגמה בשוק (ירידה של 3.4%), לצד גידול משמעותי במכירות הזהות במגזר אביזרי האופנה בישראל – גידול של 9.6%. 
 
"אנו מסיימים את שנת 2019 עם החדרתו והשקתו של מותג האיפור האיטלקי קיקו מילנו בהצלחה גדולה, ונמשיך לפתח את המותג עם פריסת חנויות נוספות ברחבי הארץ עם חזרת הפעילות במשק. 
 
"עוד בשנת 2019 אנו מציגים צמיחה שתרמה לרווחי הקבוצה של מותג האופנה בקטגוריית המשקפיים האופנתיים "קרולינה למקה" בפעילותו בשווקי חו"ל (בנטרול ארה"ב), עם חזרת הפעילות אנו מתכננים להמשיך את הרחבת המותג ופריסת חנויות חדשות."
 
עוד ציין רוטר עם הצגת הדוחות ובהתייחס למשבר הקורונה: " אנו בקבוצת קסטרו-הודיס, יחד עם שותפנו לענף ולכלל המשק עושים כל מאמץ על מנת לצלוח את המשבר הנוכחי בפגיעה קטנה ככל הניתן. אנו מקווים כי נוכל בהקדם לחזור לפעילות, בריאים ומחוזקים". 
 
אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של קבוצת קסטרו-הודיס, מוותרים על הזכות לתגמול החל מה- 15.3 ועד חזרה לפעילות וכמו כן על שכר דירה בגין חנויות אשר מושכרות לחברה על ידי הבעלים. כמו כן, חברי ההנהלה ובעלי השליטה האחרים בחברה מוותרים על %30 עד 70% משכרם בתקופה זו.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

x