5 טיפים מחברת Visa לקניות בטוחות אונליין

עדכנו את מערכות ההפעלה - הקפידו תמיד לעדכן את המכשירים שלכם עם הגרסאות החדישות ביותר של מערכת ההפעלה. כל גרסה חדשה טומנת עוד רבדים של אבטחה ובטיחות בכדי להגן עליכם בצורה המיטבית

 

 
 

בועז קידר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/04/2020

עידן הקורונה. ככל שאנחנו משלמים על יותר שירותים ומוצרים בצורה מקוונת, עלינו לשים לב יותר שאנו עושים זאת בצורה הבטוחה ביותר. Visa והבנקים עושים את המירב בכדי לשמר את רמת האבטחה המקסימלית. זאת,  באמצעות שימוש בכלים רבים למניעת הונאה ושמירה על הנתונים, ובמקרה הצורך גם להחזיר לנו כסף אם נלקח מאיתנו ללא אישורנו.
 
הנה מספר טיפים לקנייה בטוחה באונליין:
 
 
חפשו את ה-'S'  -כאשר אתם משלמים אונליין, תבדקו שה-URL שאתם גולשים בו מתחיל ב- https://. האות S בסופה של הכתובת היא האינדיקציה כי הגלישה בטוחה.
 
היו דרוכים בעסקאות מול חו"ל – כדאי להירשם בכדי לקבל התראה על עסקה מול חו"ל.  . במקרה שאתם רואים בחשבונכם חיובים מחו"ל שאתם לא מזהים, ספרו לחברת כרטיסי האשראי שלכם על מדיניות 'אפס האחריות' של חברת Visa, מדיניות אשר ייעודה לסייע בהשבת כספכם בעקבות בהונאה.
 
הכירו את ה- 'chargeback' בעסקאות מול ספקים מחו"ל - אם לא קיבלתם את השירותים או הסחורה אשר רכשתם דרך Visa, או אם בית העסק בחו"ל פשט את הרגל, תוכלו להשיב את כספכם באמצעות תהליך שנקרא "chargeback". אמנם לא מדובר בזכות על-פי חוק, אך זו הדרך של  Visaלנסות ולהחזיר לכם את הכסף ששילמתם על טיסה כשחברת התעופה פשטה את הרגל, או על חולצה שהגיע במידה הלא הנכונה והחנות לא מסכימה לקבל אותה בחזרה.
 
היזהרו מפישינג - שימו לב להודעות או שיחות טלפון חריגות שאתם מקבלים. אלו הן דרכים לנסות ולגנוב פרטים אישיים מכם, כמו מספר חשבון הבנק שלכם, שם משתמש או סיסמאות. אם ישנו ספק באמינות ההודעה שקיבלתם, אל תספקו את המידע שהלינק מבקש ועדיף שלא תפתחו את הלינק כלל.
 
עדכנו את מערכות ההפעלה - הקפידו תמיד לעדכן את המכשירים שלכם עם הגרסאות החדישות ביותר של מערכת ההפעלה. כל גרסה חדשה טומנת עוד רבדים של אבטחה ובטיחות בכדי להגן עליכם בצורה המיטבית.

 

 

x