מניית רדהיל >> שישה חולי קורונה אשר טופלו בתרופת Opaganib כטיפול חמלה הראו שיפור קליני אובייקטיבי

לקרנות המשקיעות ברדהיל לחץ כאן 
 
 

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/04/2020

לקרנות המשקיעות ברדהיל לחץ כאן 
 
רדהיל ביופארמה (נאסד"ק: RDHL) המספקת עדכון נוסף אודות תכנית טיפול החמלה של חולי קורונה (COVID-19) בישראל עם opganib (Yeliva®, ABC294640), התרופה הניסיונית של החברה.
 
נתונים ראשוניים מכל ששת החולים אשר נבחנו, הראו כי כל החולים הראו שיפור קליני אובייקטיבי מדיד בתוך מספר ימים מהתחלת הטיפול עם opaganib, לרבות צורך מופחת בחמצן משלים, עליה בספירת לימפוציטים, סימן לשיפור בלימפופניה הנגרמת מזיהום ויראלי, והפחתה ברמת חלבון C-reactive, סמן חשוב להימצאות של דלקת אשר נמצא בקורלציה עם נגעים בריאות אשר עשויים להעיד על חומרת המחלה. הטיפול עם opaganib נסבל היטב על-ידי החולים והראה שיפור קליני עם וללא טיפול הידרוקסיכלורוקווין.
 
חמישה חולים נגמלו לחלוטין מחמצן ושלושה שוחררו מבית החולים. מצבו של החולה השישי, אשר הטיפול בו עם opaganib החל רק לאחרונה, משתפר גם הוא.
 
רדהיל הגישה בקשת IND ל FDA-להתחיל בניסוי אקראי בחולי קורונה בארה"ב. ניסויים קליניים מתוכננים גם בישראל ואיטליה. החברה מקיימת גם מגעים לקידום טיפול חמלה ותכניות קליניות במדינות נוספות.
 
"הנתונים ראשוניים אלו מעודדים ביותר, שכן הם מראים שיפור קליני בחולי הקורונה הראשונים אשר טופלו באמצעות opaganib ומספקים תמיכה ראשונית לסבילות של opaganib וליעילותה הפוטנציאלית עבור חולי קורונה", אמר ד"ר מרק לויט, MD, Ph.D, מנהל רפואי ברדהיל. "הגשנו בקשה ל- FDA להתחיל בניסוי קליני עם opaganib בארה"ב ואנו עובדים על הרחבת הגישה ל-opaganib דרך טיפולי חמלה ותכניות קליניות במדינות נוספות".
 
x