רי/מקס גייסה מעל 60 סוכנים בצל הקורונה ומגייסת נוספים בימים אלה

לדברי מנכ"ל רי/מקס ברנרד רסקין: "אנו צופים התעוררות משמעותית של ענף תיווך הנדל"ן ובמיוחד בשוק היד -2 בתקופה הקרובה

 

 
 

בועז קידר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/05/2020

בצל הקורונה רי/מקס ישראל גייסה מעל 60 סוכנים חדשים חתמה על שני הסכמי זכיינות נוספים ונערכת לקליטת והכשרת סוכנים נוספים (שמגיעים לענף הנדל"ן  מענפים אחרים) באמצעות קורסי נדל"ן אונליין שנפתחו בשבועות האחרונים
 
כחודשיים מאז שהתגלה חולה הקורונה הראשון בישראל ובשעה שקברניטי השלטון דנים על צעדים לאסטרטגיית היציאה מהמשבר, חב' רי/מקס ישראל נערכת לקראת הביקושים, עם  מבצע לגיוס סוכנים חדשים שהחל כבר בשיא התפרצות הנגיף ונמשך ביתר שאת בימים אלה.
 
 ענף הנדל"ן, כמו מרבית הענפים במשק הישראלי, סבל מהאטה בתקופת התפרצות נגיף הקורונה. לקראת אמצע חודש מרץ, הוחמרו ההנחיות לבידוד חברתי, הוטלו הגבלות על בעלי העסקים, עובדים רבים יצאו לחל"ת וכתוצאה מכך הורגשה האטה בפעילות העסקית בשוק הנדל"ן. יחד עם זאת, ברשת התיווך רי/מקס המונה כ- 100 סניפים ויותר מ- 1,000 חברי רשת, ניצלו את התקופה הזו לפעילות אינטנסיבית, הצפויה בשוק עקב הביקושים, שבמסגרתה הורחב השימוש
בטכנולוגיות חדשות של סיורים וירטואליים בדירות, פגישות משא ומתן באמצעות zoom וחתימה דיגיטלית . הסוכנים עברו הכשרות והרצאות ע"י מיטב המומחים לתיווך נדל"ן מהארץ ומרחבי העולם ואף גויסו מעל 60 סוכנים חדשים לרשת. בנוסף, נחתמו שני הסכמי זכיינות חדשים בקריית חיים שבחיפה ובגן יבנה.
 
עם ההקלות הראשונות בסגר ולאור הדיווחים מהשטח שמצביעים על התעניינות ופעילות הולכת וגוברת בשוק הנדל"ן, הרשת הוסיפה קורסים אונליין בענף הנדל"ן. הקורסים פונים לאנשים שעקב משבר הקורונה ובכלל, רוצים לעשות "חישוב מסלול מחדש" ולבחון עיסוק בתחום יציב וחדש. וכן לאלה שהחליטו ללמוד לקראת ההסמכה ומבחן המתווכים.
 
  בקורס המכונה "תיווך 101" הצעד הראשון לעולם הנדל"ן, ילמדו המשתתפים על אפשרויות בהקמת עסק בתיווך נדל"ן, ניהול יעדים, גיוס נכסים בבלעדיות, שיווק נכסים באמצעים מתקדמים וכמובן טיפול בלקוחות וניהול משא ומתן. משך הקורס 4 מפגשים אונליין של 3 שעות כל אחד. קורס ההכנה למבחן המתווכים שיתבצע גם הוא אונליין כולל עשרה מפגשים של שלוש שעות כל אחד ויכשיר את המשתתפים למבחן שצפוי להיות בקיץ הקרוב.
בנוסף לכך, כל חברי הרשת נהנו מהדרכות אונליין יומיומיות בקשת רחבה של נושאים הרלוונטים לעסק שלהם, ההדרכות כולן ללא תשלום.
 
לדברי מנכ"ל רי/מקס ברנרד רסקין: " אנו צופים התעוררות משמעותית של ענף תיווך הנדל"ן ובמיוחד בשוק היד -2 בתקופה הקרובה. בעשור האחרון, במדינת ישראל יש מחסור מתמשך בהתחלות בנייה, משבר הקורונה צפי לפגוע עוד יותר בהתחלות הבניהמ ובנוסף לכך להאט את קצב מסירת הדירות החדשות, כך שיותר רוכשים פוטנציאלים יחפשו לרכוש דירה בשוק היד-2. בעלי נכסים וקונים פוטנציאלים ירצו לצמצם את מספר המבקרים בדירתם ואת מספר האנשים איתם הם נפגשים , הם יבקשו גורם מסנן, כמו רי/מקס בעלת מוניטין ואחריות, לקונים במטרה שתביא לסיור בדירה ל"קו הגמר" את הלקוחות הרציניים בלבד. דבר זה הולך להגדיל את כמות האנשים שעובדים עם רשתות התיווך הגדולות והמוכרות. לכן, בחלק גדול מהמדינות בארה"ב ובקנדה ענף התיווך הוכרז כענף חיוני.היקף העסקאות של משרדי התיווך עשוי לגדול בעקבות כך ואנו ערוכים ברי/מקס לקלוט ולהכשיר אנשים חדשים בעלי עניין ומוטיבציה להשתלב בענף הנדל"ן."
x