מניית עזריאלי >> התוכנית לחזרה לשגרה

הקבוצה מפרסמת את היקף ההשקעה שלה בתכנית להחזרת הקניונים לשגרה: כ-200 מיליון ש"ח היקף ההטבות שיוענקו לשוכרי הקניונים בשכר דירה ובדמי ניהול.

לקרנות המשקיעות בעזריאלי לחץ כאן 

 

 

 
דנה עזריאלי צלם זיו קורןדנה עזריאלי צלם זיו קורן
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/05/2020

לקרנות המשקיעות בעזריאלי לחץ כאן 

 

קבוצת עזריאלי מפרסמת היום (ג') את תכניתה לחזרה לשגרה, הכוללת סדרת הטבות והקלות לשוכרים בקניונים בהיקף כולל של כ-200 מיליוני שקלים. עיקרי התכנית הינם כדלקמן:

  1. בגין התקופה שהחל מיום 15 במרץ 2020 ועד ליום 4 במאי 2020, תעניק החברה פטור מלא מתשלום דמי שכירות ודמי ניהול לשוכרים אשר היו סגורים בעקבות הנחיית הממשלה.
  2. מיום 5 במאי 2020 ועד ליום 14 במאי ("תקופת ההתארגנות") תעניק החברה פטור מלא לשוכרים מתשלום דמי שכירות והנחה בשיעור של 75% בדמי הניהול.
  3. בגין התקופה שמתום תקופת ההתארגנות ועד יום 31 במאי 2020, תעניק החברה הנחה בשיעור של 75% בדמי השכירות והנחה בשיעור של 50% בדמי הניהול.
  4. בגין חודש יוני 2020 תינתן הנחה בשיעור של 50% בדמי השכירות.

 

יש לציין, כי בנוסף להטבות ולהקלות שהעניקה הקבוצה לטובת שוכריה, היא גם העמידה קרן לסיוע פיננסי בהיקף של 100 מיליון שקלים אשר מעניקה הלוואות ומענקים לעסקים קטנים ובינוניים בקרב שוכריה על מנת לאפשר להם לצלוח תקופה זו. יצוין, כי הקרן פעילה, מעניקה ובוחנת בקשות למתן הלוואות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

בקבוצה מציינים, כי עלות ההטבות, קרן הסיוע, וכן קמפיין נרחב לטובת עידוד הציבור לחזור לקניונים, הם חלק מתכנית רחבה שמטרתה לסייע בחזרה מהירה ואנרגטית לשגרה.

אייל חנקין, מנכ״ל קבוצת עזריאלי, ציין כי הוא רואה בתכנית החזרה לשגרה של הקבוצה, השקעה חשובה לטווח הארוך על מנת להניע במהירות את גלגל התנופה. ״השוכרים הם שותפים לדרך, יש לנו כלפיהם אחריות ואנו לא מתעלמים ממנה״, סיכם חנקין.

 

x