כלל ביטוח >> לראשונה בענף הביטוח: החברה משיקה לסוכניה את "מקדמה בקליק" בכללנט לסוכן

תהליך דיגיטלי מתקדם המאפשר לסוכני החברה לקבל מקדמה, בלחיצת כפתור, בהתאם לזכאותם ולנתוניהם האישיים

 

 
דני נוהדני נוה
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/05/2020

לקרנות המשקיעות בכלל ביטוח לחץ כאן 

לראשונה בענף הביטוח, כלל ביטוח ופיננסים משיקה לסוכניה את "מקדמה בקליק" תהליך דיגיטלי מתקדם המאפשר לסוכנים לקבל מקדמה בלחיצת כפתור, על חשבון העמלות השוטפות, בהתאם לזכאות ולנתוניו האישיים של הסוכן. במסגרת התהליך, המערכת מציגה לסוכן את סכום המקדמה המקסימלי לו הוא זכאי, הוא, בוחר את סכום המקדמה הרצוי ומספר התשלומים, והבקשה מועברת לטיפול מידי בקרב הגורמים הרלוונטיים בחברה.  בהליך הדיגיטאלי תתאפשר מקדמה עד לסכום מקסימאלי של 50,000 ₪.

ירון שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת לקוחות והפצה בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "אנו, בכלל ביטוח ופיננסים ממשיכים לפשט ולקצר את תהליכי השירות שאנו מעניקים לסוכנינו והופכים אותם לדיגיטליים, מתקדמים וקלים לשימוש.

לראשונה בענף הביטוח, כלל ביטוח ופיננסים משיקה לסוכנים המעוניינים במקדמה, אפשרות לקבל "מקדמה בקליק", על חשבון העמלות השוטפות, בהליך דיגיטלי חדשני בכללנט לסוכן. אם בעבר, תהליך קבלת המקדמה היה מסורבל ובירוקרטי, הרי שמעתה כל סוכן שיעמוד בתנאי הזכאות, יוכל לקבל בתצוגה דיגיטלית את סכום המקדמה לו זכאי, לבחור את הסכום הרצוי לו ומספר התשלומים, והבקשה תועבר לטיפול בחברה, באופן מידי. אני מאמין שהשקת השירות דווקא בימים אלו, כשחלק גדול מהציבור בישראל נתקל בקושי תזרימי, תסייע לסוכנינו בחזרה מיטבית לשגרת פעילות".

 

x