רו"ח דורון רונן נבחר לנשיא לשכת המבקרים הפנימיים

רו"ח רונן ניסיון של כ-38 שנה, והוא נמנה על המובילים במקצועות הביקורת הפנימית

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/05/2020

רו"ח דורון רונן נבחר פה אחד לנשיא לשכת המבקרים הפנימיים IIA ישראל. לרו"ח רונן ניסיון של כ-38 שנה, והוא נמנה על המובילים במקצועות הביקורת הפנימית, ניהול סיכונים, וביקורת מערכות המידע. רו"ח רונן כיהן עד היום כממלא מקום וסגן נשיא הלשכה, והתמנה לאחרונה כחבר בוועדת התקינה המקצועית הבינלאומית של ה IIA העולמי. רו"ח רונן כיהן בעבר כנשיא ISACA ישראל – האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע, וקיבל (4 פעמים) בשם הסניף הישראלי את פרס הסניף המצטיין באזור אירופה ואפריקה ופעמיים את הפרס העולמי. הפרס ניתן על הישגי הסניף הישראלי בתחום ההשתלמויות, ותרומה לפעילות המקצועית הבינלאומית.

עם היבחרו, מסר דורון רונן, כי "בתקופה זו, בה המשק הישראלי והעולמי מתמודדים עם משבר כלכלי לצד התפתחות טכנולוגית, מתגברת הנחיצות למתן ערך מוסף אמיתי ומשמעותי מצד הביקורת הפנימית, ולחיזוקה כחלק משומרי הסף העיקריים בארגון. המבקרים הפנימיים תורמים לשיפור הבקרות הפנים-ארגוניות ולשיפור תהליכים פנימיים. אנו נמשיך לצייד את חברי הלשכה בידע ובכלים מקצועיים: כנסים והשתלמויות, כתב עת, תקנים והנחיות מקצועיות ומענה לשאלות מקצועיות של חברים, הגנת חברים, ושיתופי פעולה עם ארגונים מקבילים בארץ ובעולם". רו"ח רונן הודה לקודמו בתפקיד, רו"ח דורון כהן, ואיחל לו בהצלחה עם מינויו למנכ"ל דסק"ש.

"לשכת המבקרים הפנימיים IIA ישראל" הינה חלק מה IIA העולמי, אשר לו כ-200 אלף חברים ב-180 מדינות. הלשכה בישראל הוקמה לאחר איחוד של שני גופים – איגוד ולשכת המבקרים הפנימיים, והיא מציינת השנה 60 שנה להיווסדה. הלשכה מכשירה ומעניקה הסמכות מקצועיות בינלאומיות שהחשובה בהן – CIA מבקר פנימי מוסמך. 

 

x