הראל >> משיקה תוכנית משודרגת של ביטוח רכב הראל סוויץ שבה משלמים בהתאם למספר הקילומטרים שנוסעים

מעתה יהיה ניתן להצטרף החל מגיל 21.

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן 

 

 
שגיא יוגב צילום יונתן בלוםשגיא יוגב צילום יונתן בלום
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/05/2020

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן 

 

בשל משבר הקורונה והעובדה כי חלק גדול מהאוכלוסייה מרותקת לבתים ואינה עושה שימוש בכלי הרכב שבבעלותה, החליטה קבוצת הראל ביטוח ופיננסים לשדרג את תוכנית "הראל סוויץ", ולאפשר מגיל 21 תשלום דמי הביטוח לפי כמות הקילומטרים שהרכב נוסע..

התוכנית המורחבת תאפשר לצרף כל נהג מעל גיל 21 ומעלה בעל ותק נהיגה של שנה ויותר. עד כה גיל ההצטרפות המינימלי היה 24, וכעת הוחלט להורידו ולהקל עוד יותר, ולאפשר גם לבעלי ביטוח שהייתה להם תביעה אחת בשלוש שנים האחרונות. כל בעל רכב שמחירו הריאלי 200 אלף שקלים יכול להצטרף לתוכנית ללא דרישות מיגון.         
 
תהליכי ההצטרפות לתכנית החדשה הינם דיגיטליים, מהירים ונוחים: באתר הראל על ידי סוכן ביטוח. 
 
שגיא יוגב מנהל חטיבת ביטוח כללי בהראל ביטוח ופיננסים מסר: "'הראל סוויץ', עשתה מהפכה של ממש שכן היא הביאה בשורה אמיתית של הוגנות בחיוב ביחס לשימוש ברכב. כלומר המבוטחים נסעו פחות ושילמו פחות. יחד עם זאת ובשל התפרצות נגיף הקורונה אנשים כיום נמנעים מיציאה מהבית והנסיעות ברכב פוחתות. לאור כך החלטנו בהראל להרחיב את המוצר שכיום רלוונטי לכל בית בישראל, ובהתאם לאפשר למבוטחים לשלם פחות, תוך הורדת דרישות סף קודמות שהיו לתוכנית". יוגב הוסיף כי "הראל סוויץ' הינו מוצר המשלב דיגיטציה והוגנות צרכנית, המחבר בין העולם העכשווי הדיגיטלי, לבין הפרסונליזציה המתבקשת תוך שמירה על קשר אישי הלקוח, ובכך לאפשר ללקוח לשלם על המוצר הביטוחי בהתאם"
x