בנק ירושלים >> שת"פ של Rewire מאפשר העברות כספים לחו"ל מכרטיס נטען

לקרנות המשקיעות בבנק ירושלים לחץ כאן 

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/05/2020

לקרנות המשקיעות בבנק ירושלים לחץ כאן 

 

בנק ירושלים וחברת Rewire משתפים פעולה. כעת, באמצעות כרטיסי השכר של בנק ירושלים יוכלו הלקוחות להעביר כספים באופן מקוון מהכרטיס לחו"ל באמצעות חברת הפינטק Rewire. הכרטיס הינו מסוג מאסטרקארד וניתן להשתמש בו בבתי עסק בארץ ובעולם. קהל היעד הינו אוכלוסיית העובדים הזרים בישראל, שיכולים עכשיו לקבל את המשכורת החודשית שלהם ישירות לכרטיס הנטען, להשתמש בו, וגם להעביר דרכו כסף למשפחתם בחו"ל.

שיתוף הפעולה בין Rewire ובנק ירושלים מגיע בתזמון מעולה על רקע משבר הקורונה שמראה כמה הכרטיס קריטי עבור הלקוחות, שיקבלו מענה לצורך חשוב. שיתוף הפעולה ישפר משמעותית את מצב העובדים שיכולים כעת לקבל את השכר שלהם ומידע רלוונטי נוסף באופן מקוון ומתועד דרך ממשקי החברה ולשלוח מיידית את השכר למשפחתם בחו"ל.
 
יתרון נוסף של הכרטיס הוא היעילות וידידותיות למשתמש – העברת כספים לחו"ל בקליק דרך הטלפון או אתר האינטרנט של Rewire. באמצעות האפליקציה הלקוח יכול לראות בכל רגע מה הסטאטוס של העברת הכספים, שערים ומידע נוסף.
 
למרבית העובדים הזרים בישראל אין חשבון בנק והם נאלצים להגיע פיסית לסניפים של חברות שונות להעברות כספים תוך כדי תשלום עמלה גבוהה ולקיחת סיכון באיבוד או גניבה של שכר עמלם. הכרטיס הנטען משמש תחליף למזומן או צ'ק ויש לכך יתרונות רבים לא רק מבחינת העובדים, אלא גם מבחינת המעסיקים שמעדיפים להעביר כספים באופן מסודר ודיגיטלי.
 
x