מימון ישיר >> סמנכ"ל השיווק, הכלכלה וה-BI של מימון ישיר הודיע על עזיבתו לאחר 13.5 שנים בחברה

לקרנות המשקיעות במימון ישיר לחץ כאן 
 
 

 

 

 
שרון בן עזראשרון בן עזרא
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/05/2020

לקרנות המשקיעות במימון ישיר לחץ כאן 
 
שרון בן עזרא, סמנכ"ל השיווק הכלכלה וה-BI של חברת האשראי הצרכני מימון ישיר, הודיע על פרישה מתפקידו. הוא החל את דרכו כמנהל המחלקה הכלכלית בחברת האם, ביטוח ישיר. אל מימון ישיר הצטרף כסמנכ"ל השיווק ולאחר מספר שנים כיהן כסמנכ"ל השיווק המכירות והאשראי. בשלוש השנים האחרונות מכהן במימון ישיר כסמנכ"ל השיווק, הכלכלה וה-BI.
 
שרון לקח חלק במהלכים עסקיים משמעותיים, בהם שיתופי פעולה אסטרטגיים מול גורמים מובילים בענף הרכב ובדיגיטל, ביסוסה של מימון ישיר כמותג המוביל בתחום האשראי הצרכני, ניהול תקציב החברה, הגדרת יעדי הפעילות, מודלי שכר ועוד.
 
בתקופת כהונתו צמחה החברה והגיעה לרווח שנתי נקי של כ-123 מיליון ש"ח בשנת 2019.
 
לשרון בן עזרא תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
 
ערן גולן, המכהן כיום כמנהל פיתוח עסקי במימון ישיר יחליפו בתפקיד.
 
 
שרון בן עזרא, סמנכ"ל השיווק, הכלכלה וה-BI במימון ישיר מסר: "לאחר 13.5 שנים במימון ישיר החלטתי לצאת לדרך חדשה. מימון ישיר הייתה מאז ומתמיד בית עבורי ונפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהצוות המייסד של החברה. ברצוני להודות לחברי ההנהלה על השנים הרבות של העבודה המשותפת ולערן וולף על ההזדמנות שניתנה לי לחבור למיזם השאפתני והמוצלח שנקרא מימון ישיר."
 
ערן וולף, מנכ"ל מימון ישיר מסר: "שרון בן עזרא נמנה עם צוות המייסדים של מימון ישיר ושותף לכל מהלכיה המרכזיים החל משנת הקמתה. אישיותו הייחודית משתקפת בחשיבה הכלכלית והשילוב בין יכולת אנליטית גבוהה, רקע פיננסי ויצירתיות שיווקית. שרון היה חלק משמעותי בהישגיה הגדולים של החברה ואני מאחל לו הצלחה גדולה בהמשך."
 

 

x