מניית מדיפאואר >> ה-NOI רשם עלייה של 33% והסתכם ב-4 מיליון דולר

לקרנות המשקיעות במדיפאואר לחץ כאן 

 

 

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/05/2020

לקרנות המשקיעות במדיפאואר לחץ כאן 

 

חברת מדיפאואר, חברת נדל"ן מניב המתמחה ברכישה, ניהול והשבחת מרכזים מסחריים קהילתיים, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2020.

 
ההכנסות מהשכרת נכסים הסתכמו ברבעון החולף בכ-6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-4.8 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2019. 
 
הרווח מהשכרת נכסים (NOI) הסתכם ברבעון הראשון בכ-4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד וה- ה-FFO הסתכם ברבעון הראשון בכ-1.7 מיליון דולר בהשוואה לכ-1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2019. גידול זה מקורו בשני נכסים חדשים שנרכשו בינואר 2020.
 
לחברה יתרות נזילות ופיקדונות בהיקף של כ-12.8 מיליון דולר.
 
החברה מציינת כי לא צפויה פגיעה משמעותית בדמי השכירות הראויים בנכסים ואין אינדיקציות לשינוי משמעותי בשיעורי ההיוון של נכסיה ולכן לא חלו שינויים משמעותיים בשווי ההוגן של נכסיה.
 
השפעת משבר הקורונה
החברה מעדכנת כי כל המרכזים הפתוחים שבבעלותה היו פתוחים לפעילות במהלך כל תקופת הדיווח ועד למועד זה. כמו כן, שיעור גביית דמי השכירות לאחר תאריך הדוח, בחודשים אפריל וחלק מחודש מאי, עמד על 84% ו-73%, שיעורי גבייה הנחשבים גבוהים בענף.
בנוסף, החברה הגיעה להסדר עם מרבית השוכרים  אשר ביקשו דחייה או פריסה בתשלומי השכירות בעבור חודשים אפריל-יוני ועם יתרת הדיירים החברה מנהלת מו"מ. יצוין שהחברה אינה צופה שינוי פרמננטי בשכר הדירה או בהיקף הגבייה בנכסיה.
 
מנכ"ל החברה רון שטרן ציין כי "האסטרטגיה העסקית של מדיפאואר המבוססת על מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקט הביאה לכך שאנו מתמודדים היטב עם השלכות משבר הקורונה. המרכזים המסחריים של מדיפאואר בארה"ב ובקנדה מעוגנים בשוכרי עוגן איכותיים שנותרו פעילים לאורך תקופת המשבר ואף הצליחו להגדיל את פעילותם העסקית. 
 
"למדיפאואר איתנות פיננסית המבוססת על מאזן יציב ויתרות מזומנים ופיקדונות בסך של כ-13 מיליון דולר. איתנות זו מאפשרת לנו להמשיך ביישום המודל העסקי הבנוי על השבחה מתמדת של תיק הנכסים הקיים תוך כדי איתור הזדמנויות עסקיות במטרה להפוך את החברה לדומיננטית בתחומה".
 
x