מניית סקופ >> לאומי פרטנרס מתחיל לסקר את מניית סקופ מתכות בהמלצת "תשואת יתר", במחיר יעד המשקף אפסייד של כ-19% על מחיר המניה

"משבר הקורונה צפוי להשפיע באופן ניכר על תוצאות הרבעון השני".

לקרנות המשקיעות בסקופ לחץ כאן 

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/05/2020

לקרנות המשקיעות בסקופ לחץ כאן 

לאומי פרטנרס מתחיל לסקר את מניית סקופ מתכות (הנסחרת במדד תל אביב 125). מרב פישר-שרוני, אנליסטית בכירה 

בלאומי פרטנרס, מעניקה למניית סקופ מתכות המלצת "תשואת יתר", במחיר יעד של 75 שקל, המשקף אפסייד של כ-19% על מחיר השוק של המניה. להערכת פישר-שרוני, "משבר הקורונה פגע, וצפוי להמשיך לפגוע אף יותר, בתוצאות החברה בטווח הקצר, אך יחד עם זאת, התאוששות כלכלות העולם, על פי ההערכות, כבר ב-2021, צפויה להביא להמשך צמיחה בפעילותה חברה, בעיקר בשוק האמריקאי, תוך שיפור ברווחיות הכוללת אותה מציגה החברה. אנו מעריכים כי בהתחשב בניהול האיכותי בחברה ובהקמת מרכז לוגיסטי נוסף בחוף המערבי של ארה"ב, אשר הסתיימה בתחילת השנה, כי צפויה המשך ההתרחבות בשוק זה".
עוד היא מציינת כי "משבר הקורונה צפוי להשפיע באופן ניכר על תוצאות הרבעון השני. ברבעון הראשון הציגה החברה פגיעה בשורת המכירות וברווחיות, אך מדובר בתמונה חלקית בלבד של הפגיעה שצפויה בהמשך. עיקר ההשפעה צפויה ברבעון השני, כאשר בחודשים אפריל-מאי מרבית מדינות העולם הנהיגו מדיניות סגר, בהיקף כזה או אחר, והפעילות הכלכלית והתעשייתית הצטמצמה מאוד, וכך גם הביקוש למוצרי החברה. קשה עדיין להעריך מה תהיה ההשפעה ברמה שנתית, מכיוון שרק בימים אלו מדינות העולם מתחילות להתיר באופן הדרגתי את המגבלות, והפעילות הכלכלית מתחילה להתאושש. לא ניתן לקבוע, בשלב זה, מה יהיה היקף ההתאוששות, ומה תהיה ההשפעה של התפרצות הקורונה על כלכלות העולם, בטווח הקצר".  
 
פישר-שרוני מציינת כי "להערכתנו, החברה צפויה להציג תשואת דיבידנד גבוהה: לחברה אמנם אין מדיניות דיבידנד מוצהרת אך, על בסיס העבר, היא נוהגת לחלק חלק ניכר מרווחיה השוטפים כדיבידנד, כל זאת תוך שמירה על רמות מזומן בקופה אשר יאפשרו גמישות פיננסית, גם תחת תקופות מאתגרות כמו היום. חשוב להדגיש כי בשל שיעור ההון החוזר הגבוה מתוך המכירות, ההתכווצות הצפויה בפעילות החברה השנה צפויה "לשחרר" יתרות הון חוזר ולהגדיל את העודפים הניתנים לחלוקה".
 
על פי בדיקת MFV, מנהלי הקרנות בשנתיים האחרונות הקטינו את אחזקתם במניית סקופ. 
x