מניית תדהר >> החברה והראל יקימו את הקומפלקס החדש של הקריה האקדמית אונו בעסקה שנאמדת בעלות הקמה של למעלה מ-550 מליון ש״ח

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן 

 

 
גיל גבע צילום רונן אקרמןגיל גבע צילום רונן אקרמן
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/05/2020

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן

על פי בדיקת MFV הקרנות הגיעו לשיא השקעתן בתחילת 2018, אך מאז המגמה בעיקר שלילית והקרנות מוכרות את המניה

הקריה האקדמית אונו מתחדשת: הקמפוס הרב תרבותי הראשון בישראל

חווית לימודים שטרם נראתה בישראל בקמפוס חדשני ומודרני

תדהר והראל יקימו את הקומפלקס החדש של הקריה האקדמית אונו וישכירו אותו למכללה למשך 25 שנה

הפרויקט יאחד לראשונה את שלוחות הקריה האקדמית אונו בכלל בקעת אונו לקומפלקס אחד רחב היקף שיתפרס על פני מגרש בשטח של 13.7 דונם עליו יוקמו כ-54,000 מ"ר של קמפוס אקדמי מתקדם, מעונות סטודנטים ומשרדים.

העסקה נאמדת בעלות הקמה של למעלה מ-550 מליון ש״ח

את הקרקע רכשו אמש החברות מיעקב אטרקצ׳י ב-100 מליון ש״ח בעסקת מזומן

קבוצת הנדל"ן תדהר יחד עם קבוצת הפיננסים הראל מודיעות הבוקר כי המיזם המשותף של שתי הקבוצות נבחר להקים את הקומפלקס החדש של הקריה האקדמית אונו בעסקה שנאמדת בעלות הקמה של למעלה מ-550 מליון ₪.

הפרויקט החדש אותו תתכנן ותבנה תדהר, יאחד את שלוחות הקריה האקדמית בקריית אונו והקמפוס החרדי באור יהודה לקומפלקס אחד רחב היקף שיתפרס על פני מגרש בשטח של 13.7 דונם שנרכש בעלות הנאמדת ב-100 מליון ש״ח מידי יעקב אטרקצ׳י, עליו יוקמו כ-54,000 מ"ר של קמפוס אקדמי מתקדם, מעונות סטודנטים, שטחי מסחר ומשרדים. המיזם המשותף של תדהר והראל חתמו על הסכם הקמה ושכירות לתקופה של 25 שנים עם הקריה האקדמית אונו. דמי השכירות השנתיים בגין מבנה המכללה לבדו, אשר יכלול כ 30,000 מ"ר מוערכים ב כ-22 מליון ש״ח בשנה.

תדהר והראל נבחרו ע״י הקריה האקדמית אונו בסיומו של משא ומתן בו התמודדו 6 קבוצות .

במעמד החתימה, תדהר הראל והקריה האקדמית אונו סיכמו על קרן מלגות לעשור הקרוב עבור סטודנטים מהפריפריה בהיקף של 2 מיליון ₪ שיוקצו לכ-100 סטודנטים.

מדברי גיל גבע, יו"ר קבוצת ודירקטוריון תדהר:

אנו גאים לבנות את הקומפלקס החדש של הקריה האקדמית אונו וליצור קרקע פורייה לחינוך דור העתיד של מדינת ישראל בתנאים הטובים ביותר וברמה הגבוה ביותר שיש. מדובר בעסקה ייחודית אותה אנו מובילים משלב רכישת הקרקע ועד למסירת הקומפלקס האקדמי שהשלמתו מתוכננת לקראת פתיחת השנה האקדמית בשנת 2023.

השותפות של תדהר והראל עם יכולות גבוהות- כל אחת בתחומה, מאפשרת לנו לפרוץ יחד קדימה ולקחת את תחום המניבים המתפתח בשתי החברות אל הרמה הבאה. יכולות היזום, התכנון והביצוע, שפתחנו לאורך השנים, בשילוב העוצמה של הראל הם הבסיס לתוכנית פיתוח משמעותית אשר צופה עשור קדימה.

x