יו"ר דירקטוריון חדש לחברת מידרוג

ברק סורני, שכיהן עד לפני מספר חודשים כמנכ"ל בית ההשקעות פסגות, מונה לתפקיד הבכיר בחברת דירוג האשראי

 

 
ברק סורניברק סורני
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/05/2020

דירקטוריון מידרוג מקבוצת Moody's העולמית מצרף לשורותיו את ברק סורני לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. סורני, כיהן במהלך כ -25 שנה בשורת תפקידים בכירים בסקטור הפיננסי. בתפקידו האחרון כיהן סורני במשך יותר מ- 3 שנים כמנכ"ל בית ההשקעות פסגות, בית ההשקעות הגדול והוותיק בישראל, ונשא באחריות על ניהול של כ-190 מיליארד שקל כספי לקוחות ועל כ-850 עובדים.
 
במקביל ולסירוגין, שימש סורני כיו"ר דירקטוריון פסגות גמל ופנסיה, יו"ר דירקטוריון פסגות קרנות נאמנות, ויו"ר דירקטוריון פסגות ניירות ערך, יו״ר ועדת האשראי הפנימי של הקבוצה וכאחראי על פעילות הקבוצה בכל הנוגע לנכסים הלא הסחירים (אשראי, קרנות השקעה פרטיות, נדל"ן ותשתיות). בנוסף, מכהן כיום כחבר ועדת השקעות במספר קופות גמל מפעליות.
 
סורני (49), בעל תואר ראשון ושני בכלכלה ומנהל עסקים (מוסמך במימון) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
 
הבחירה בסורני מהווה צעד משמעותי נוסף עבור מידרוג למינוי דמות בעלת היכרות רבת שנים עם שוק ההון, לצד ניסיון עשיר בפעילות עסקית ורקע מוכח בהובלה של מהלכים ניהוליים מהותיים. חברי דירקטוריון מידרוג בירכו על המינוי ומסרו "הרקע המקצועי רב השנים של ברק לצד יכולת הניהול שהוכיח במהלך תפקידיו הרבים יסייעו לחברת מידרוג להמשיך למנף את פעילותה העסקית, לעמוד ביעדיה ולהמשיך להוביל את ענף דירוגי האשראי בישראל".
 
x