הבורסה לניירות ערך >> ויליפוד אינטרנשיונל מצטרפת לבורסה במסגרת הרישום הכפול

לקרנות המשקיעות  בוויליפוד לחץ כאן 

על פי בדיקת MFV  מגמת ההשקעה של הקרנות בחברה עולה בהתמדה בחודשים האחרונים 

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/06/2020

לקרנות המשקיעות  בוויליפוד לחץ כאן 

על פי בדיקת MFV  מגמת ההשקעה של הקרנות בחברה עולה בהתמדה בחודשים האחרונים 

 

חברת ג. ויליפוד אינטרנשיונל בע"מ, חברת פיתוח ייבוא ושיווק מוצרי מזון מרחבי העולם לישראל הנסחרת בבורסת נאסד"ק, מודיעה על רישום כפול, לאחר שהבורסה לניירות ערך בתל אביב אישרה את רישום מניותיה למסחר, החל מיום 15 ביוני 2020, תחת הסימול וילפ. החברה צפויה להצטרף למדדי הבורסה המובילים החל מחודש אוגוסט 2020.
 
מניות החברה ימשיכו להיסחר בבורסת NASDAQ  והחברה תמשיך לעמוד בדרישות הדיווח והגילוי של רשות ניירות ערך האמריקאית. במסגרת הרישום הכפול, החברה לא תידרש לדיווחים נוספים מעבר לאלו הנדרשים בארה"ב.
 
ג. ויליפוד אינטרנשיונל המתמחה בפיתוח, יבוא ושיווק של מוצרי מזון מרחבי העולם לישראל, משווקת מגוון רחב של מוצרי מזון ממגוון קטגוריות שונות אותם היא משווקת תחת מותגים שונים. החברה פועלת ממרכז לוגיסטי אשר בבעלותה הממוקם בעיר יבנה, המאחסן מוצרים יבשים, מצוננים וקפואים ומשרת את מערך ההפצה דרכו מוצריה משווקים ללקוחותיה. לחברה קהל לקוחות המונה כ- 1,250 לקוחות מסחריים וכ- 2,500 נקודות מכירה בישראל.
 
יוסף וצבי ויליגר, יושבי ראש משותפים בג. ויליפוד אינטרנשיונל: "אנו נרגשים להירשם למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובכך לאפשר ערוץ נוסף למשקיעים ישראלים המעוניינים להשתתף בצמיחת החברה. בשנתיים האחרונות הרחיבה החברה בצורה משמעותית את מגוון מוצריה ונכנסה למספר קטגוריות חדשות בשוק המזון מה שהביא לגידול משמעותי בהכנסותיה וברווחיה התפעוליים. בכוונת החברה להמשיך ולפעול להרחבת מגוון מוצריה, המשך כניסה לקטגוריות נוספות בשוק המזון  הישראלי וכניסה לשווקים נוספים בשוק המזון הכשר מחוץ לישראל. אנו מקווים כי רישום החברה למסחר בתל אביב יאפשר לחברה להרחיב את מעגל ציבור בעלי מניותיה ולאפשר דרך נוחה יותר גם לגופים המוסדיים בישראל להשקיע בחברה ולהיות חלק מתהליך הצמיחה שלה".
 
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בת"א: "אנו מברכים את חברת ויליפוד אינטרנשיונל על בחירתה להצטרף לבורסה בתל-אביב. לרישום הכפול בתל אביב יתרונות רבים הן עבור החברה והן עבור המשקיעים במניותיה ואנו מאמינים כי כל חברה ישראלית, גם אם היא נסחרת בחו"ל, צריכה להיות חלק מהבורסה ושוק ההון הישראלי. החברות הדואליות נהנות מהיתרונות של הרחבת מעגל המשקיעים, הארכת שעות המסחר, כניסה למדדי הבורסה ועוד".
x