הראל השקעות >> פלטפורמה חדשה וחדשנית של הראל פיננסים תאפשר ללקוחותיה להיות מעודכנים לפני כולם

חדשות שוק ההון מבית ההשקעות הראל פיננסים בערוץ ייעודי בטלגרם

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/06/2020

לקרנות המשקיעות בהראל השקעות  לחץ כאן 

את הימים הדרמתיים של משבר הקורונה, שהתאפיינו בריחוק חברתי ושמירה על קשר בעיקר באמצעים טכנולוגיים, הצליחו בהראל פיננסים למנף לחדשנות עסקית. בית ההשקעות של קבוצת הראל, שב-2019 הוביל בגדול את הגיוסים בתעשיית קרנות הנאמנות, הקים בשבוע האחרון ערוץ תקשורת חדשני מול כל יועצי השקעות, סוכנים ולקוחות: ערוץ טלגרם ייעודי, שדרכו ניתן להתעדכן בכל ההתפתחויות בשווקים הפיננסיים, בכלכלה ובשוק ההון.
 
~~~

על פי בדיקת MFV ניכר כי מנובמבר 2019 מנהלי הקרנות מקטינים אחזקות בחברה באופן חד. 

~~~

 
הערוץ החדש ("חדשות שוק ההון מבית הראל פיננסים") עדיין לא הושק רשמית, אך תוך ימים ספורים נרשמה היענות רבה והצטרפו אליו כבר מעל ל-700 משתמשים. דרך הערוץ מקבלים המנויים עדכונים כלכליים ופיננסיים שוטפים הכוללים: ראיונות מצולמים, סקירות וקטעי וידאו מהארץ והעולם  בטווחי זמן מיידים ובתחומים שונים ומגוונים..
 
ערוץ הטלגרם של הראל פיננסים הושק כחלק מהאסטרטגיה העסקית לשלב דיגיטציה, חדשנות מוצרית ושירותית. הערוץ מנוהל על ידי עידן טמיר, והוא נתמך בסיוע המקצועי של כל חטיבת ההשקעות בהראל פיננסים, המונה כ-30 מנהלי השקעות, סוחרים ,אנליסטים ויועצים חיצוניים המספקים  את הידיעות המעניינות בזמן אמת – במהלך המסחר וגם בשעות שמעבר לו. הערוץ מוקדש לתכנים מקצועיים בלבד מהארץ ומהעולם.
 
בשנתיים האחרונות הראל פיננסים נמצאת במומנטום חיובי חזק, בזכות חדשנות מוצרית וביצועי השקעות מצוינים. ב-2019 זכה בית ההשקעות בתואר "בית ההשקעות הצומח של השנה" לאחר שצמח ב-30% בהיקף הנכסים המנוהלים. בשנים האחרונות בלטה החברה בהשקה של סדרת קרנות נאמנות חדשניות וכן מוצרים חדשים כמו קרן נדל"ן בארה"ב וקרן חוב לנדל"ן, חברת פיקדון סחיר וחברת קרנות נאמנות המנוהלת לפי מודלים ממוחשבים בשם אלפא טק.
 
טלגרם נחשבת לרשת חברתית בצמיחה מהירה. הפופולאריות שלה בישראל עלתה בעיקר בתקופה האחרונה על רקע התפרצות הקורונה  ובעקבות ערוץ העדכונים של משרד הבריאות בתקופה זו. לרשת יש כיום 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם (לשם השוואה לווטסאפ ישנם כ- 2 מיליארד משתמשים). הייחודיות באפליקציה זו הינם הפיצ'רים ששמים דגש על פרטיות המשתמש. זאת, לצד פיצ'רים של רשת חברתית. המנויים בערוץ הטלגרם לא חשופים כלל לפרטים של חברי הקבוצה. יתרון נוסף של  אפליקציית טלגרם היא יכולת ההתחברות דרך מספר פלטפורמות– ניתן להתחבר מכמה מכשירים וגם דרך אפליקציה ייעודית למחשב האישי.  
 

 

x