בנק הפועלים >> מקדם מיזמים אשר נותנים מענה למחפשי העבודה בעקבות משבר הקורונה

בנק הפועלים וארגון 'בעצמי' מרחיבים את פעילות "תעסו-קו" - קו סיוע טלפוני ראשוני למחפשי עבודה, המספק סיוע מותאם אישי בתחום התעסוקה, כולל ליווי מקצועי, תמיכה רגשית, הכוונה וייעוץ. כיום, הקו זמין לקליטת פניות 24/7 בכל הפלטפורמות (קו טלפוני, אתר אינטרנט, פייסבוק) והמענה ניתן למגוון אוכלוסיות ומגזרים ובמגוון שפות

 

 

FacebookTwitter Whatsapp

17/06/2020 עידו גבע

בנק הפועלים מקדם מיזמים אשר נותנים מענה למחפשי העבודה בעקבות המשבר.
בנק הפועלים וארגון 'בעצמי' מרחיבים הפעילות של "תעסו-קו" – קו סיוע טלפוני ראשוני למחפשי עבודה, המספק עזרה מותאמת אישית בתחום התעסוקה, כולל ליווי מקצועי, תמיכה רגשית, הכוונה וייעוץ.
 
השותפות בין בנק הפועלים וארגון 'בעצמי' תאפשר לאלפי מפוטרים ודורשי עבודה לקבל ליווי ותמיכה רגשית ומקצועית בתהליך ולהפנות אותם לגורמים מקצועיים בתחום מיצוי זכויות, תוך בניית תכנית תעסוקה מותאמת להם.
הקו זמין לקליטת פניות 24/7 בכל הפלטפורמות (קו טלפוני, אתר אינטרנט, פייסבוק) והמענה ניתן למגוון אוכלוסיות ומגזרים ובמגוון שפות.
 
הפונים לקו הסיוע מקבלים, בהתאם לצורכיהם, אחד או יותר מהמענים הבאים:
 
 
 
1.      הנגשת מידע על שירותים ותכניות תומכות תעסוקה ברחבי הארץ. באמצעות מענה אנושי המשולב עם מרכז מידע אינטרנטי המתכלל מיפוי של תכניות קיימות, באמצעות פלטפורמה אינטרנטית ומתעדכנת.
2.     הרחבת הידע בדבר מאפייני עולם העבודה, רכישת מידע עדכני ורלוונטי לתקופת המשבר.
3.     רכישת מיומנויות תעסוקתיות וכלים פרקטיים לתהליך יעיל של חיפוש עבודה בימים אלו.
4.    התמיכה רגשית בתהליך של חיפוש עבודה ושינוי תעסוקתי תוך כדי עיבוד קונפליקטים והתלבטויות המאפיינים תהליך זה.
5.     חיזוק תחושת המסוגלות התעסוקתית בתהליכי חיפוש עבודה, קידום והתמדה.
6.    ההכוונה בהגדרת מטרה תעסוקתית ברת מימוש וגיבוש תכנית עבודה לשם יישומה.
7.     הפניה למיצוי זכויות ע"י הנגשת מידע לפונים באופן אקטיבי (מציאת המידע, יחד עם הפונה, אונליין).