ביטוח >> הפניקס ביטוח במבצע לסוכנים "בילוי בלי הפסקה בווגאס וניו יורק!" - האם זה הזמן להימורים ?

הימור ביטוח ? >> לא ברור מה חשבו בהנהלת הפניקס ביטוח, כשפרסמו דווקא בימים אלה מבצע לעידוד מכירות לסוכני הביטוח הפיננסים שלה, שהפרס המוצע בו על עמידה ביעדים הוא "בילוי בלי הפסקה בלאס ווגאס וניו יורק".

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/06/2020

באמת הפניקס ? דווקא בימים כאלה אתם מקדמים הימורים בלאס ווגאס ?

לא ברור מה חשבו בהנהלת הפניקס ביטוח, כשפרסמו דווקא בימים אלה מבצע לעידוד מכירות לסוכני הביטוח הפיננסים שלה, שהפרס המוצע בו על עמידה ביעדים הוא "בילוי בלי הפסקה בלאס ווגאס וניו יורק".

הרי המשק במשבר, קרוב למיליון מובטלים והאנשים בדיכאון, השמיים סגורים, וסוכני הביטוח נאבקים בכניסת חברות כרטיסי האשראי לענף הביטוח וסובלים מפגיעה בתדמית שלהם, כמו למשל לאחרונה על ידי רשויות התחרות ושוק ההון. הודעה שכזאת מציגה אותם ואת הפניקס כנהנתנים שלא סופרים אף אחד.

אז מה מציעה הפניקס* לסוכניה העוסקים בפיננסים ?

עמידה ביעדים הבאים בין ה-15 ביוני ועד ל-30 בספטמבר על העברת צבירות/הפקדות חד-פעמיות במסלולים זמן לפרישה, לחיים פרט, גמל והשתלמות. 

על העברת 7.5 מיליון ₪ גמל והשתלמות, או 5.5 מיליון ₪ גמל והשתלמות ו-3 מיליוני ₪ במסלולי זמן לפרישה וחיים פרט – נסיעת יחיד ללאס ווגס או ניו יורק או  עמלה כספית.
על העברת 13.5 מיליון ₪ גמל והשתלמות, או 10.5 מיליון ₪ גמל והשתלמות ו-5 מיליוני ₪ חיים פרט או מסלול זמן פרישה – נסיעה זוגית ללאס ווגס או ניו יורק או עמלה כספית.

לחילופין במבצעים אחרים שיש לפניקס מול הסוכנים יש גם נופש בארץ.

ואם לא די בעיתוי בו בחרה הפניקס לפרסם את המבצע הזה לטובת סוכניה, אז עולה גם עוד שאלה – חברת הפניקס מקדמת את נושא ההימורים? חשבנו שבביטוח לא מהמרים. בקיצור – לא לעניין. 
 
ראוי לציין כי בעבר (טרום משבר הקורונה) חברות ביטוח נהגו לעשות כאלו מבצעים אבל במצב של היום העניין נראה תלוש מהמציאות, במיוחד לנוכח העובדה שעל יועצי השקעות נאסר לקבל אפילו מתנה בשווי של יותר מ 20 שקלים ואף נאסר עליהם להשתתף בכנס שבו מופיע זמר או סטנדאפיסט. אז יש שיגידו שהמגבלות על יועצי השקעות מוגזמים וזה נכון, אבל בואו ניתן למשק לחזור לעצמו לפני שחוזרים למבצעים כאלו, שמנקרים עיניים.


לדברי סוכן ביטוח בכיר "אני הופתעתי מאוד מהמבצע וברור שאין לנו הסוכנים שליטה על המבצעים של הפניקס אבל אני קורא להם ולחברות אחרות ולסוכנים הקולגות שלי לא לשתף עם זה פעולה. מי שרוצה לבזבז את השכר שעליו אנחנו עובדים כל כך קשה על בילויים בלאס ווגאס שיעשה את זה עצמאית."

הפניקס בחרו שלא להגיב.

*פרטים עיקריים בלבד כשההצעה המלאה בתמונה
x